Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Опис діяльності та управління компанією «Олісма»

Підприємство «Олісма» - лідер рівненського ринку серед виробників корпусних меблів для дому, офісу, банку… Їх ДОСВІД, ДИЗАЙН, ЯКІСТЬ підтверджуються 20-ти річною практикою меблевого виробництва, індивідуальним підходом у проектуванні та дизайні, сучасним технічним рівнем забезпечення виробництва. Їх головний принцип - творчий підхід, нестандартні рішення, висока якість.

Звідси у підприємства - своє, оригінальне бачення, фірмова стилістика. Неповторності свого стилю підприємство завдячує колективу дизайнерського бюро. Саме там народжуються нові меблеві витвори - результат поєднання знань, уяви та професійної майстерності.

Процедура виготовлення меблів насамперед передбачає вивчення попиту на меблі у регіоні, шляхом аналізу попереднього досвіду та аналізу роботи конкурентів. На основі цього підприємство здійснює рекламну діяльність та інші дії з просування товарної продукції на ринку. Клієнт звертається у торговий салон фірми на основі отриманої з різних джерел інформації про фірму. Торговий консультант, в обов’язки якого входить консультування клієнта щодо ціни, кольорової гами, сучасних тенденцій, якості комплектуючих, і т.д., спілкується із клієнтом презентуючи йому фотоальбом зразків меблів із вказаними телефонами покупців. В результаті уточнення всіх нюансів продавець-консультат оформляє бланк-замовлення, де зазначається прізвище майбутнього клієнта, його контактна інформація, вид меблів, які він бажає придбати (спальня, кухня і т.д.). Після цього консультант проводить клієнта до дизайнера і передає йому бланк-замовлення. Дизайнер домовляється стосовно дати зустрічі з клієнтом на місці майбутнього встановлення меблів.

В обумовлену дату дизайнер приїздить на місце монтажу і проводить обмір приміщення в трьох рівнях для визначення правильності його форми. Тут же, дизайнер виконує ескіз майбутніх меблів і уточнює особливі запити і побажання клієнта щодо функціональності, форми, колірної гами майбутніх меблів. За фактом попереднього погодження ескізів і побажань клієнта, дизайнер пропонує йому через 3-4 дні зустрітися для остаточного затвердження дизайну і ціни меблів. За цей період дизайнер формує з використанням комп’ютерної програми остаточний ескіз меблів в 3D-вимірі і здійснює обрахунок ціни. При черговій зустрічі дизайнера із клієнтом відбувається погодження дизайну і ціни шляхом підпису клієнта на ескізі із фіксацією планових часових термінів встановлення меблів у клієнта. Клієнт вносить в касу фірми аванс в розмірі 50% від загальної ціни замовлення.

Дизайнер передає дизайн і текстові коментарі конструктору, який готує техніко-конструкторську документацію (складальні креслення, робочі креслення деталей, загальний вигляд виробів у форматі 3D, тощо) і оформляє замовлення на доставку плитних матеріалів і фурнітури, яке передає у відділ постачання.

Виготовлена техніко-конструкторська документація передається у виробничий відділ, який здійснює роботи щодо порізки плитних матеріалів згідно розмірів, їх поклейки, механічної обробки, сверління отворів, тощо. Також виробничим відділом проводиться пробний монтаж окремих, складної конфігурації, елементів меблів.

В обумовлений з клієнтом термін бригада столярів приїздить на об’єкт і монтує меблі. Факт завершення монтажу оформлюють актом передачі меблів клієнту у двох примірниках: один примірник залишається у клієнта, а інший передається у комерційний відділ.

Якщо монтаж з першого разу не завершився, то бригадир столярів інформує диспетчера виробництва і клієнта про плановий термін завершення робіт і забезпечує це завершення.

Клієнт сплачує повну вартість замовлення в касу і через 3-4 тижні має місце телефонний контакт між продавцем-консультантом і клієнтом з метою узгодження термінів можливої їх зустрічі на місці монтажу меблів.

За фактом погодження продавець-консультант приїздить до клієнта, вручає йому сувенірну продукцію фірми, здійснює огляд меблів, фотографує їх та збирає інформацію про відгуки знайомих власника стосовно його меблів (вивчаються можливості залучення нових клієнтів).

Дані про перебіг всіх етапів виготовлення меблів фіксуються у бланку-замовлення, який рухається з передачею робіт від продавця до комерційного відділу і обліковуються у табличному форматі Excel. На основі обробки даних приймаються попереджуючі і коригуючі рішення щодо покращення організації роботи служб, персоналу, роботи обладнання, які є вказівкою для відповідних служб щодо покращення результатів діяльності.

Періодично керівництво фірми планує проведення аудиту (відповідностей) того, що робиться на місцях. Результат протікання окремих процесів передаються вищому керівництву для прийняття рішень.

На досягнутому «Олісма» не зупиняється. Керівництво і працівники підприємства перебувають у постійному пошуку нових форм меблів, нових методів роботи з клієнтами, намагаються постійно рухатися вперед. Саме тому, напевно, й логотип у них відповідний - білочка, що невтомно рухається, і символізує невпинне прагнення досконалості діяльності колективу фірми.

Сукупність робіт, що передбачають процес продажу та виготовлення меблів можна подати у наступному примірному переліку:

1. Продати меблі та супровідний сервіс клієнту.

2. Виготовити дизайн – проект та розрахувати ціну.

3. Створити комерційну пропозицію.

4. Погодити із замовником комерційний пакет.

5. Оформити прийом платежу та фінансово-розрахункові документи.

6. Замовити плитні матеріали та комплектуючі.

7. Створити робочий проект на виготовлення меблів та передати його диспетчеру відділу комерції.

8. Підтвердити поставку матеріалів і комплектуючих в асортименті замовлення і за термінами.

9. Виготовити копії оригінал-пакету та передати їх диспетчеру виробництва.

10. Виготовити карти розкрою та передати доукомплектовану копію оригінал-пакету в цех для виготовлення меблів.

11. Виготовити і відвантажити меблі замовнику (в склад)

12. Змонтувати меблі у замовника та передати звітну інформацію про виконання робіт диспетчеру виробництва.

13. Підготувати зведений звіт про тривалість окремих операцій та тривалість обслуговування споживача.

14. Підготувати зведений звіт диспетчера відділу УТМ про тривалість виробничого процесу.

Контрольні питання

1.Сформулюйте ціль побудови процесної моделі управління виробничою компанією «Олісма».

2.За допомогою програмного продукту Processs Modeler r7 серії BPWin спроектувати модель управління діяльністю фірми «Олісма».

3.Сформулюйте зміст, вимоги до елементів бізнес-процесів (продукти, вимоги споживачів, вимоги до постачальників, вхідні потоки, регламенти, ресурси).

4.Сформулюйте оціночні критерії, порядок відбору, обліку та обробки даних про стан елементів системи управління (стан бізнес-процесів, стан продуктів, стан задоволеності споживача, стан виконання управлінських рішень).

5.Сформулюйте контрольний лист обліку часу виготовлення і здачі продукту.

6.Прокоментуйте зміст застосування процесного підходу в управлінні виробничим підприємством.

7.Прокоментуйте зміст управління організацією згідно моделі ланцюжка бізнес процесів М.Портера.

8. Прокоментуйте зміст класифікації бізнес-процесів


Лабораторна робота № 3

Тема:«Моделювання та управління бізнес-процесами торгово-комерційної фірми»

Мета: розробити модель управління торгово-комерційною системою як сукупністю бізнес-процесів та сформулювати процедуру відбору даних про стан елементів системи управління.

Задачі:

1.Сформувати ціль розробки процесної моделі управління торгово-комерційною організацією.

2.За допомогою програмного продукту Processs Modeler r7 серії BPWin розробити ТОР та сontext-модель управління торгово-комерційною фірмою.

3.Дати визначення і описати зміст, вимоги до елементів бізнес-процесів (продукти, вимоги споживачів, вимоги до постачальників, вхідні потоки, регламенти, ресурси).

4.Описати оціночні критерії, порядок відбору, документування, обліку та обробки даних про стан елементів системи управління (стан БП, стан продуктів, стан задоволеності споживача, стан виконання управлінських рішень).

5.Сформулювати висновки.




Переглядів: 319

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні положення за темою лабораторної роботи | Теоретичні положення за темою лабораторної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.