МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи1. Ознайомитися з лабораторною установкою. 2. Скласти електричну схему згідно зі схемою 1 для дослідження кола змінного струму з послідовно з'єднаними індуктивним і активним опорами. 3. Напругу Uзаг джерела живлення встановити в межах 50…80 В і в процесі виконання роботи підтримувати сталою. 4. В індуктивну котушку вставити стальне осердя з мінімальним повітряним зазором. 5. Повзунок резистора R установити в крайнє праве положення, що відповідає максимальному значенню опору. 6. Подати живлення на схему, ввімкнувши тумблер, установлений на планшеті. 7. Дослідити співвідношення між струмом і напругами в схемі для чотирьох-п'яти значень опору резистора, експериментальні дані занести в табл.1. Таблиця 1
8 Розрахувати значення R, Xi, Z, cos(φ), Q, S і результати обчислень занести в табл.1. 9. Повзунок резистора Rустановити в крайнє праве положення, що відповідає максимальному значенню опору. 10. Поступово висовуючи осердя з індуктивної котушки, для чотирьох-п'яти його положень зняти покази усіх вимірювальних приладів. 11. Дослідити співвідношення між струмом і напругами в схемі; експериментальні дані занести в таблицю, ідентичну за формою табл.1. 12. Розрахувати значення R, XL, Z,cos(φ), Q і результати обчислень занести в табл.1. 13. За даними таб.1 побудувати графіки залежності струму I, потужностей P, Q, S і cos(φ) від активного опору R. Для одного з його значень побудувати векторну діаграму напруг і струму в колі. 14. За даними таблиці, в яку занесено експериментальні значення величин відповідно до п. 11, побудувати графіки залежностей струму I, потужностей P, Q, S і cos (φ) від реактивного опору XL. Для одного з положень стального осердя побудувати векторну діаграму напруг і струму в колі. 15. Скласти звіт.
Контрольні запитання та завдання: 1. Що називається активним опором кола? 2. Яке співвідношення між струмом і напругою при активному та індуктивному опорах кола? 3. Що таке індуктивний опір та в чому він виражається? 4. Чому дорівнює повний опір кола, що містить активний та індуктивний опори? 5. Чому дорівнює повна потужність однофазного кола змінного струму та в чому вона виражається?
Схема 1. Коло змінного струму з послідовно з'єднаними індуктивним і активним опорами
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|