МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи1. Ознайомитися з лабораторною установкою. 2. Скласти електричну схему згідно зі схемою 1 для дослідження кола змінного струму з послідовно з'єднаними індуктивним і активним опорами. 3. Напругу Uзаг джерела живлення встановити в межах 50…80 В і в процесі виконання роботи підтримувати сталою. 4. В індуктивну котушку вставити стальне осердя з мінімальним повітряним зазором. 5. Повзунок резистора R установити в крайнє праве положення, що відповідає максимальному значенню опору. 6. Подати живлення на схему, ввімкнувши тумблер, установлений на планшеті. 7. Дослідити співвідношення між струмом і напругами в схемі для чотирьох-п'яти значень опору резистора, експериментальні дані занести в табл.1. Таблиця 1
8 Розрахувати значення R, Xi, Z, cos(φ), Q, S і результати обчислень занести в табл.1. 9. Повзунок резистора Rустановити в крайнє праве положення, що відповідає максимальному значенню опору. 10. Поступово висовуючи осердя з індуктивної котушки, для чотирьох-п'яти його положень зняти покази усіх вимірювальних приладів. 11. Дослідити співвідношення між струмом і напругами в схемі; експериментальні дані занести в таблицю, ідентичну за формою табл.1. 12. Розрахувати значення R, XL, Z,cos(φ), Q і результати обчислень занести в табл.1. 13. За даними таб.1 побудувати графіки залежності струму I, потужностей P, Q, S і cos(φ) від активного опору R. Для одного з його значень побудувати векторну діаграму напруг і струму в колі. 14. За даними таблиці, в яку занесено експериментальні значення величин відповідно до п. 11, побудувати графіки залежностей струму I, потужностей P, Q, S і cos (φ) від реактивного опору XL. Для одного з положень стального осердя побудувати векторну діаграму напруг і струму в колі. 15. Скласти звіт.
Контрольні запитання та завдання: 1. Що називається активним опором кола? 2. Яке співвідношення між струмом і напругою при активному та індуктивному опорах кола? 3. Що таке індуктивний опір та в чому він виражається? 4. Чому дорівнює повний опір кола, що містить активний та індуктивний опори? 5. Чому дорівнює повна потужність однофазного кола змінного струму та в чому вона виражається?
Схема 1. Коло змінного струму з послідовно з'єднаними індуктивним і активним опорами
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|