МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи1. Ознайомитися з лабораторною установкою. 2. Скласти електричну схему 1 для дослідження трифазної мережі змінного струму при з'єднанні споживачів зіркою. 3. Подати живлення на схему, ввімкнувши тумблер, установлений на планшеті. 4. Дослідити співвідношення між струмами та напругами при симетричному навантаженні фаз з нульовим проводом, експериментальні дані занести в табл.1. Таблиця 1
5. Дослідити співвідношення між струмами та напругами при симетричному навантаженні фаз без нульового проводу; експериментальні дані занести в таблицю, ідентичну за формою табл.1. 6. Дослідити співвідношення між струмами та напругами при несиметричному навантаженні фаз з нульовим проводом; експериментальні дані занести в таблицю, ідентичну за формою табл. 7. Дослідити співвідношення між струмами та напругами при несиметричному навантаженні фаз без нульового проводу; експериментальні дані занести в таблицю, ідентичну за формою табл.1. 8. Побудувати векторні діаграми за експериментальними даними відповідно до п. 4…7. 9. Скласти звіт. Контрольні запитання та завдання 1. Які електричні мережі називаються трифазними? 2. Яке з'єднання однофазних споживачів електричної енергії називається зіркою? 3. Як пов'язані між собою лінійні, а також фазні напруги та струми чотири провідної трифазної мережі при з'єднанні споживачів зіркою? 4. Чим відрізняється симетричне навантаження від несиметричного? 5. Яка роль нульового проводу при чотири провідній трифазній мережі
Схема 1. Трифазна мережа змінного струму при з'єднанні споживачів зіркою.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|