МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи1. Ознайомитися з лабораторною установкою. 2. Скласти електричну схему згідно зі схемою 1 для зняття вольт-амперної характеристики Iпр = (Unp) напівпровідникового діода. 3. Повзунок змінного резистора Rустановити в крайнє нижнє положення. 4. Перемикачі SA1 і SA2 повинні знаходитися в положенні, показаному на схемі. 5. Змінюючи за допомогою резистора R напругу від 0 до 1В ступенями в 0,1В, зняти вольт-амперну характеристику напівпровідникового діода й результати занести в табл. 1.
Таблиця 1
6. Перемикачі SA1 і SA2перевести в інше положення. 7. Змінюючи за допомогою резистора R напругу від 0 до 30В ступенями в 5В, зняти вольт-амперну характеристику І3B=f(U3B) напівпровідникового діода й результати занести в табл. 2. Таблиця 2
8. За даними табл.1 і 2 побудувати вольт-амперну характеристику напівпровідникового діода. 9. Ознайомитися з виданими викладачем напівпровідниковими приладами, визначити типи їх і занести в звіт. 10. Знайти в довіднику кожний з цих напівпровідникових приладів і накреслити умовне графічне позначення їх. Контрольні запитання та завдання 1. Що називається напівпровідником, а також електронною та дірковою електропровідностями? 2. Які елементи мають напівпровідникові властивості та чому? 3. Яке призначення напівпровідникових діодів? 4. Як класифікуються та позначаються напівпровідникові діоди? 5. Що характеризують цифри та букви в позначенні напівпровідникового приладу? 6. Якимипараметрами характеризуються випрямні напівпровідникові діоди? 7. Який вигляд має вольт-амперна характеристика напівпровідникового діода та чим це пояснюється? 8. Як умикаються напівпровідникові діоди, коли робоча напруга перевищує допустиму зворотну напругу для одного діода?
Схема 1
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|