Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стратегія рекламних звертань

Формування бюджету рекламної кампанії

4.4 Інформаційні системи і технології в плануванні рекламних кампаній

РОЗРОБКА ПЛАНУ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ

Розробка плану рекламної кампанії — найважливіша функція рекламного менеджменту. Основні фактори рекламного планування представлені на рис. 4.1.

 


Рис. 4.1. Взаємозв'язок факторів рекламного планування

План рекламної кампанії розробляється на основі результатів маркетингових і рекламних досліджень як складова маркетингового плану. Рекламне планування здійснюється в наступних напрямках:

• визначення цілей і задач рекламної кампанії;

• розробка рекламних звертань;

• вибір стратегії і тактики поширення рекламних звертань;

• контроль і оцінювання ефективності рекламної кампанії.

Задачі рекламного менеджменту полягають в розробці і реалізації плану рекламної кампанії і контролюванні його виконання. Основний аспект будь-якого управлінського рішення полягає у виборі оперативних цілей.

Оперативна ціль — це критерії прийняття обґрунтованих рішень, визначення ефективності реалізації плану рекламної кампанії і важливий комунікативний засіб.

Одна з важливих складових плану — розробка точного і чіткого опису цільової аудиторії і суб'єктів рекламного ринку.

Такий опис повинен ґрунтуватися:

• на аналізі й узагальненні відповідних даних рекламних досліджень;

• на характеристиках і оцінках споживчої аудиторії;

• на рейтингових показниках засобів масової інформації.

План рекламної кампанії розробляють фахівці (менеджери) рекламної служби чи фірми рекламного агентства.

Він містить наступні основні розділи.

1. Резюме для керівництва:

• зміст інформації, представленої в плані;

• цілі і задачі рекламної кампанії;

• рекламна стратегія і тактика;

• кошторис витрат на рекламу.

2. Поточне ринкове становище фірми і її продукції:

• поточний етап життєвого циклу рекламованих товарів;

• позиціонування в заданому сегменті ринку щодо продукції конкурентів;

• показники збуту за підсумками аналізу діяльності фірми за минулі роки;

• довгострокові й оперативні цілі маркетингової діяльності;

• роль реклами в комплексі заходів для стимулювання збуту.

3. Цілі і задачі рекламної кампанії:

• реклама як форма досягнення збутових цілей (інформація про продукт, переконання в необхідності здійснення покупки, конкурентні переваги продукту, пропаганда системи сервісного і гарантійного забезпечення);

• календарний час, необхідний для досягнення поставлених цілей;

• прогнозоване підвищення рівня збуту (з відповідним обґрунтуванням).

4. Рекламна стратегія:

• спосіб рекламування товару з погляду його позиціонування і життєвого циклу аналогічної продукції;

• цільова аудиторія — конкретні групи людей, яким адресована реклама (співвідношення "цільова аудиторія - цільовий ринок", основна і другорядні цільові аудиторії, демографічний аспект, поведінковий аспект).

5. Тактика реклами. Використовувані рекламні засоби:

• визначення цілей ЗМІ і їхній рейтинг (охоплення цільової аудиторії, частота публікацій, тираж);

• вибір традиційних ЗМІ (газети, журнали, телебачення, радіомовлення, засоби зовнішньої реклами);

• нетрадиційні рекламні засоби (адресна поштова реклама, сувенірна, реклама на транспорті);

• допоміжні засоби реклами (на виставках, ярмарках);

• плани-графіки публікацій реклами в кожному з видів ЗМІ;

• міркування вартості (співвідношення розміру рекламного повідомлення із соціальними можливостями ЗМІ, рентабельність рекламного плану для цільової аудиторії);

• показники охоплення (залучення уваги) обраних ЗМІ.

 

 

6. Пропоновані рекламні звертання:

• елементи змісту (структура текстового матеріалу, рекламні слогани, аргументація, оригінальність, імідж фірми і її товарної марки);

• художні елементи (візуальні — для друкованих ЗМІ, упакування, рекламного оформлення місць продажу, сувенірної реклами);

• художнє оформлення (стиль, компонування, колір, розмір);

• технічні аспекти (форма і методи друку, кольоровість, фотоілюстрації, папір, комп'ютерна графіка, кіно- чи відеозйомка, анімація, звукове оформлення і музичний супровід).

7. Бюджет рекламної кампанії:

• методологія складання бюджету і виділення фінансових засобів;

• витрати на рекламу в різних видах ЗМІ;

• представницькі витрати;

• витрати на проведення заходів у сфері паблик-рилейшнз;

• графіки рекламних платежів протягом усієї кампанії.

8. Аналіз ефективності рекламної кампанії:

• тестування рекламних звертань (перевірка запам’ятовуваності реклами з підказкою і без неї, вивчення відношення до реклами, вивчення споживчої аудиторії по фактору зміни відношення до торгової марки);

• перевірка ефективності реклами за результатами збуту (у заданому тимчасовому інтервалі, у заданому споживчому сегменті);

• перевірка рівня інформованості споживчої аудиторії;

• визначення співвідношення "реклама — збут — прибуток".

При розробці плану рекламної кампанії кожного заходу необхідно чітко відповісти на наступні питання:

1. Що й у якому обсязі необхідно виконати?

2. Хто виконує заплановані заходи?

3. У які конкретні терміни захід повинен бути виконаний?

4. Які фінансові витрати необхідні для виконання заходу?

5. За якими критеріями оцінювати ефективність реклами?

За вказівкою керівництва фірми в плані рекламної кампанії додатково вказується:

• хто з керівників контролює якість, повноту й ефективність виконання запланованих рекламних заходів;

• хто і коли зобов'язаний докласти керівництву фірми про виконання заходів;

• хто контролює витрату фінансових засобів, виділених для забезпечення заходів рекламної кампанії.

 




Переглядів: 881

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ'ЯЗКУ РЕКЛАМНОГО ЗВЕРНЕННЯ З РЕКЛАМОНОСІЄМ | СТРАТЕГІЯ РЕКЛАМНИХ ЗВЕРТАНЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.