Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіанти лабораторних робіт та порядок їх виконання

Завдання лабораторних робот та контрольної роботи для студентів заочної форми навчання охоплюють всі розділи навчальної програми курсу “Математичні методи оптимізації та дослідження операцій”, що відносяться до завдань першої чверті вивчення предмету, за темою “Методи одновимірної оптимізації без та з використанням інформації про похідну”.

Студент виконує завдання лабораторних робот самостійно і в повному обсязі. Варіант задачі для кожного завдання вибирається студентом за номером в списку навчальній групі. За результатами лабораторної роботи студентами складається протокол виконання завдань, який захищається на наступному занятті у викладача. Після цього завдання вважається виконаним.

Контрольна робота для студентів заочної форми навчання складається з 5 видів завдань. Виконана контрольна робота здається на кафедру “Інформаційних систем” за 2 тижні до початку сесії і має вигляд розрахунково-пояснювальної записки, що містить умову кожного завдання, детальний опис рішення кожного завдання, результати та висновки за результатами рішення кожної задачі. Електронна версія виконаних завдань 1, 3-5 додається до розрахунково-пояснювальної записки на дискеті чи диску.

 

Лабораторна робота 1

Побутова математичної моделі задачі оптимізації

Мета : Навчитися розробляти математичну модель задачі за словесним описом та розв’язувати її засобами “Пошук рішення” в Excel.

Варіанти задач

Варіант 1

Для виробництва кукурудзи та гороху на зерно виділено 1200 га пашні, 6000 людино-днів, 2500 тракторних змін. Витрати ресурсів на виробництво 1 ц приведені в таблиці.

Таблиця 4.1.1

Виробничі ресурси Витрати на 1 ц Об’єм ресурсів
кукурудзи гороху
Пашня, га 0, 25 0,05
Витрати праці, людино-дні 0,16 0,074
Витрати труда механізаторів, тракторні зміни 0,064 0,037
Закупочна ціна 1 ц, гривня 5,5  

Необхідно отримати максимальний прибуток від продажу продукції, який виходить з виробничих ресурсів.

Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення».

 




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лабораторних, практичних і контрольних робіт | Варіант 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.