МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант 6В плановому році будівельні організації міста планують будувати дома типів Д1, Д2, Д3 і Д4. Дані про типи квартир в цих домах та їх вартість наведені в таблиці Таблиця 4.1.4
Річний план введення житлової площі повинен бути таким: однокімнатних - 800, двокімнатних суміжних – 1000, двокімнатних несуміжних – 900, трьохкімнатних – 2000, чотирикімнатних – 7000 квартир. Побудуйте модель оптимального будівництва будинків різних типів, що дозволить мінімізувати капітальні вкладення в будівництво. Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення».
Варіант 7 Необхідно скласти суміш, в яку входять 3 хімічних елемента А, В, С. Відомо, що у суміші елементу А не менш ніж 6 одиниць, елемента В не менш ніж 8 одиниць, елемента С не менш ніж 12 одиниць. Елементи А, В, С знаходяться в 4- х видах продуктів (І – IV) в концентрації, яка вказана в таблиці. Таблиця 4.1.5
Одиниця продукту І має вартість 2 у.о., ІІ – 3 у.о., ІІІ – 2,5 у.о., IV – 3,5 у.о. Необхідно скласти таку суміш, щоб вартість використаних продуктів була б найменшій. Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення». Варіант 8 Необхідно скласти оптимальний план випуску 4 видів виробів при обмежених можливостях 4 видів обладнання, щоб одержати максимальний прибуток від продажу виробів. При цьому вироби послідовно обробляються на всіх видах обладнання; перший вид обладнання може обробляти вироби не більш 38 годин, 2-й -24 години, 3-й - 24 години, 4-й - 18 годин. В таблиці вказаний час, необхідний для обробки кожного виду виробів на кожному з видів обладнань. Нуль означає, що цей вид виробів на даному виді обладнання не обробляється. Прибуток від кожного виду виробів також є в таблиці. Таблиця 4.1.6
Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення». Варіант 9 Кожен день до міста постачається одним видом транспорту 12 т. картоплі від чотирьох фермерів: від першого по 4 у.о. за тонну, від другого по 3 у.о., від третього по 1 у.о, і від четвертого 2 у.о. Щоб постачання картоплі до міста було своєчасним необхідно на завантаження 12 т. витратить не більше 40 хвилин. Відомо, що на завантаження 1 т. картоплі у першого фермера витрачається 1 хвилина; у другого - 4 хвилини; у третього - 3 хвилини та 1 четвертого - 2 хвилини.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|