МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Крім цього, перший фермер може поставити до міста кожен день не більш 8 т картоплі, 2-й - не більш 8 тонн , 3-й не більш 6 т., 4-й – не більш 6 т.Як розподілити замовлення на постачання картоплі між фермерами, щоб загальна вартість картоплі, що постачається до міста, була мінімальною. Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення».
Варіант 10 Відомо, що відгодівлю тварин є економічним при умові, коли кожна тварина має кожен день в раціоні не менш 6 одиниць елемента А, не менш 12 одиниць елемента В, не менш 4 одиниць елемента С. Для корму тварин використовують 3 види корма. В таблиці вказано скільки одиниць кожного елемента знаходиться в 1 кг кожного виду корма.
Таблиця 4.1.7
Вартість корма І дорівнює 5 у.о. за кг, вартість корма ІІ – 6 у.о., вартість корма ІІІ – 4 у.о. Яка кількість кожного виду корма необхідна для тварин, щоб витрати на їх відгодівлю були найменшими. Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення». Варіант 11 Судно може прийняти на борт не більш 1000 т вантажу, загальний об’єм якого не більш ніж 500 куб. м. На причалі знаходиться вантаж 16 найменувань. Вага, об’єм і ціна вантажу кожного найменування приведені в таблиці. Таблиця 4.1.8
Продовження таблиці 4.1.8
На судно не можна погрузити більш однієї одиниці вантажу кожного найменування. Складіть математичну модель задачі, на основі якої можна сформулювати екстремальну задачу вибору варіанта завантаження судна з максимальною вартістю всього вантажу. Розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL “Пошук рішення”. Варіант 12 Цех підприємства виробляє 2 виду продукції (Продукт 1) та (Продукт 2). Необхідно розрахувати оптимальні щотижневі об’єми виробництва продукції з точки зору максимального прибутку. На виробництві діють обмеження на сировину, трудові ресурси та транспортні витрати. 1- Для Продукту 1 необхідно 3 одиниці сировини, для Продукту 2 – 6 одиниць. Цех має 24 одиниці сировини. 2- Для виготовлення Продукту 1 необхідно 6 робочих, а для Продукту 2 – 4. В цеху 24 робочих. 3- Транспортні витрати на перевезення Продукта1 складають 2 одиниці, а на Продукт 2 –1 одиницю. Ці витрати не можуть бути менш ніж 2 одиниці. Уся денна продукція цеха може бути перевезена одним видом транспорту. Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення».
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|