МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант 13Заданий план розміщення посіві зернових і картоплі по двох зонах. Необхідно отримати в 1 та 2 зонах: зерна - не менш 14 млн. ц., картоплі - не менш 5 млн. ц. Ціна закупівлі 1 ц зерна – 50 у.о. картоплі - 30 у.о. Основні техніко-економічні коефіцієнти приведені в таблиці. Таблиця 4.1.9
Визначить план розміщення посівів картоплі і зернових, що забезпечує максимум валової продукції в грошевому виразі. Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення».
Варіант 14 Знайдіть оптимальне співвідношення посівів озимої пшениці і цукрового буряка. Таблиця 4.1.10
Виробничі ресурси : пашня , що зрошується – 400 га, витрати праці – 6000 людино-днів, мінеральні добрива – 1400 ц. Цукрового буряка треба отримати не менш 25 000 ц. Критерій оптимальності – максимум прибутку. Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення».
Варіант 15 Обчислити плановий асортимент морозива з урахуванням повного використання сировини всіх видів і отримати максимальну вартість товарної продукції за даними таблиці . Таблиця 4.1.11
Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення». Варіант 16 Знайдіть оптимальне співвідношення виробництва зернових фуражних культур, виробництва овочів та молочного тваринництва. Витрати виробничих ресурсів в розрахунку на 1 ц продукції і їх об’єми знаходяться в таблиці. Вихід кормів з 1 ц: зернових – 0,9 ц кормових од., овочів – 10,003 ц корм. одиниць. Таблиця 4.1.12
Собівартість 1 ц овочів – 7 у.о., молока – 16 у.о., зернових фуражних – 2,5 у.о. Молока необхідно виробити не менш ніж 20 000 ц. Критерій оптимальності – максимум продукції в грошовому виразі. Складіть математичну модель задачі і розв’яжіть задачу за допомогою засобів EXCEL «Пошук рішення».
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|