Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Головне меню

 

Для входу в головне меню можна натиснути клавішу F10. У результаті на одному з елементів меню з'явиться підсвічений курсор. Вибір потрібного елемента меню можна здійснити двома способами:

a) Переміщення курсору до потрібного елемента меню і натискання клавіші Enter;

b) Натискання клавіші з першою буквою потрібного елементу меню.

Після вибору елемента головного меню на екрані з'являється спадаюче меню, зі списком пунктів цього меню, на одному з яких буде підсвічений курсор. Вибрати потрібний пункт меню можна такими ж двома способами.

Перервати будь-яку дію при роботі з меню можна, натиснувши клавішу ESC. Виконання деяких пунктів меню в даний момент стає неможливим. У цьому випадку немає букв, виділених іншим кольором, і курсор має інший колір.

Деякі пункти підменю можуть мати свої підменю, що розширюють деталі цього пункту. Такі пункти меню відзначені темним трикутником праворуч. Деякі пункти підменю мають праворуч ключі On/Off. Змінити стан можна, підвівши курсор до цього пункту меню і натиснувши клавішу Enter.

Якщо за пунктом спадаючого підменю буде три крапки, то в результаті вибору цього пункту на екрані з'явиться блок чи вікно діалогу. При роботі в блоці діалогу можна користуватися п'ятьма основними засобами керування:

1) кнопками селективними – це кнопки, що взаємно виключають варіанти вибору, у зв'язку з чим, ці кнопки завжди поєднуються на екрані в логічно зв'язані групи, і в кожен момент у будь-якій окремо узятій групі в стані On може бути тільки одна кнопка;

2) кнопками тригерними – при виборі якої усередині її з'являється символ Х, що вказує, що параметр, що відповідає даній кнопці, встановлений у стан On;

3) кнопками дії – це кнопки OK, CANCEL, HELP;

4) блоками введення – вони дозволяють уводити текст і використовувати велику частину клавіш редагування тексту;

5) блоками списку – дозволяють за допомогою курсору вибрати потрібний елемент зі списку.

Для переходу по блоках використовується кнопка Tab.

 

Опис елементів головного меню:

Системне меню

Найшвидшим способом звернутися до системного меню є використання комбінацій клавішAlt+пробіл.

Repaint Desktop (Відновити робочу область) – перемальовує зображення на екрані. {Це може знадобитися, наприклад, у тому випадку, якщо якась програма залишила на екрані «сміття» у результаті роботи програми, особливо при прямій роботі з відеопам'яттю.}

Нижче в системному меню знаходяться імена всіх тих програм, що інсталювались за допомогою блоку діалогу Transfer (з Options).

FILE

Дане меню дозволяє відкривати і створювати файли програм у вікнах редагування.

New (Новий) – дозволяє відкривати нове вікно редагування зі стандартним ім'ям NONAMExx.C (де замість букв хх задається число в діапазоні від 0 до99).

Open (Відкрити) – відображає блок діалогу, призначеного для вибору файлів, щоб можна було вибрати файл програми, що буде відкритий у вікні редагування.

Save (Зберегти) – здійснює запис на диск того файлу, що знаходиться в активному вікні редагування.

Save as (Зберегти під ім'ям) - дозволяє зберегти файл в активному вікні редагування під іншим ім'ям, в іншій чи директорії на іншому дисководу.

Save all (Зберегти усі) – діє аналогічно команді Save з тим виключенням, що вона здійснює запис на диск змісту всіх модифікованих файлів, а не тільки того файлу, що знаходиться в активному вікні редагування.

Chandge Dir (Змінити директорію) – дозволяє задати ідентифікатор дисковода та ім'я директорії, які варто зробити поточними. Поточною директорією є та директорія, що використовується системою Borland С++ для збереження файлів і пошуку файлів.

Print (Печать) – дозволяє надрукувати вміст активного вікна редагування.

DOS Shell (Вихід в оболонку DOS) – дозволяє тимчасово вийти із системи Borland С++, щоб виконати команду DOS чи запустити яку-небудь програму. Для того щоб повернутися в систему Borland С++, необхідно ввести з клавіатури EXIT і натиснути клавішу Enter.

Quit (Вийти) – здійснює вихід із системи Borland С++.

 

EDIT

Дане меню дозволяє виконувати вирізання, копіювання і вставку тексту у вікнах редагування.

Undo (Відновити) – скасовує дію останньої команди редагування, що була застосована до якого-небудь рядка.

Redo (Повторити) – повторює дію останньої команди редагування.

Cut (Вирізувати) - видаляє виділений фрагмент тексту з вашого документу і заносить його в текстовий буфер.

Copy (Копіювати) - залишає виділений текст недоторканим, але заносить у текстовий буфер точну копію цього тексту. Можна скопіювати текст із вікна Help.

Paste (Вставити) – вставляє текст, розташований у текстовому буфері, у поточне вікно в ту позицію, де розташовується курсор.

Clear (Стерти) – видаляє обраний фрагмент тексту, але не заносить його в текстовий буфер.

Copy example (Скопіювати приклад) – копіює попередньо обраний у вікні Help текст приклада у вікно clipboard (текстовий буфер).

Show clipboard (Показати вміст текстового буфера) – відкриває вікно clipboard, у якому зберігаються фрагменти тексту, відсіченого чи скопійованого з інших вікон.

 

SEARCH

Меню Пошук дозволяє здійснювати пошук тексту, оголошення функцій, місця розташування помилок у ваших файлах.

Find (Знайти) – відображає блок діалогу Знайти, що дозволяє ввести зразок для пошуку і задати параметри, що роблять вплив на процес пошуку.

Replace (Замінити) – відображає блок діалогу, що дозволяє вводити шуканий текст і текст, на який його варто замінити.

Search again (Повторити пошук) – повторює дія останньої команди Find чи останньої команди Replace.

Go to line number (Перейти до рядка з номером) – запитує номер того рядка, до якої потрібно здійснити перехід. Система Borland С++ відображає поточний номер рядка і номер стовпця в лівому нижньому куті кожного вікна редагування.

Previous error (Попередня помилка) – переміщає курсор на позицію виникнення попереднього повідомлення про чи помилку попереджуючого повідомлення.

Next error (Наступна помилка) – переміщає курсор на позицію виникнення наступного повідомлення чи помилку попереджуючого повідомлення. Ця команда буває доступною тільки в тому випадку, якщо у вікні Повідомлень є повідомлення, з якими зв'язані які-небудь номери рядків.

Locate function (Місце розташування функції) – відображає блок діалогу, у який ви повинні ввести ім'я шуканої функції. Дана команда виявляється доступної тільки в період проведення сеансу налагодження.

 

RUN

Меню Виконання містить команди, що здійснюють виконання програми, а також ініціалізують і завершують сеанс налагодження.

Run здійснює виконання програми, використовуючи ті аргументи, що передані програмі за допомогою команди Аргументи (меню Виконання).

Program reset (Реініціалізація програми) – припиняє поточний сеанс налагодження, звільняє пам'ять, що була виділена програмі, і закриває усі відкриті файли, що використовувалися в програмі. Цією командою варто користатися також у тому випадку, якщо здійснюється налагодження і виявляється недостача пам'яті для виконання програми чи переносу виклику оболонки DOS.

Go to cursor (Виконати до курсору) – здійснює виконання програми від маркера виконання (рядка, що виділений за допомогою світлового маркера у вихідному коді) до того рядка, у якому розташовано курсор у поточному вікні редагування.

Trace into (Входження при трасуванні) – здійснює пооператорне виконання програми. Коли при операторному виконанні здійснюється виклик якої-небудь функції, то буде виконуватися кожен оператор цієї функції замість того, щоб виконати цю функцію за один крок.

Step over (Однокрокове виконання функції) – виконує наступний оператор у поточній функції. Вона не здійснює трасуючого входження у виклики функцій більш низького рівня, навіть у тому випадку, якщо вони доступні налагоджетелю.

Arguments (Аргументи) – дозволяє задавати виконуваній програмі аргументи командного рядка в точності так само, як якби вони вводилися в командному рядку DOS. Команди перепризначення DOS будуть ігноруватися. Коли вибираєте дану команду, з'являється блок діалогу з одним єдиним блоком уведення.

 




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Компоненти інтегрованого середовища | COMPILE

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.