Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



COMPILE

Команди меню Компіляція використовуються для компіляції програми, що присутня в активному вікні, а також для повної чи вибіркової перекомпіляції усіх файлів проекту.

Compile (Компілювати в об'єктний файл) – здійснює компіляцію активного файлу редактора (файлу з розширенням *.с чи *.срр у файл із розширенням *.obj). Це меню завжди відображає ім'я того файлу, що повинний бути створений у результаті.

Make (Вибіркова перекомпіляція в EXE – файл) – викликає Менеджер проектів для створення EXE – файлу. Дана команда завжди відображає ім'я того EXE – файлу, що повинний бути створений у результаті.

Link (Компонувати EXE – файл) – використовує поточний *.obj і *.lib файли (задаються по умовчанню, або в поточному файлі проекту) і компонує їх, не роблячи вибіркової компіляції; у результаті виходить новий EXE – файл.

Build all (Повна перекомпіляція усіх файлів) – здійснює повну перекомпіляцію усіх файлів, що складають проект, не залежно від того, як їхня дата вихідного коду співвідноситься з датою об'єктного коду.

Information (Інформація) – видає вікно діалогу з інформацією про поточний стан системи.

Remove messages (Видалити повідомлення) – видаляє всі повідомлення з вікна Messages.

 

DEBURG

Команди з меню Налагодження керують усіма можливостями інтегрованого налагоджетеля.

Inspect (Інспектувати) – відкриває вікно Inspector (Інспекція), що дозволяє проаналізувати значення об'єкта. Вікно особливе зручно для перегляду вмісту об'єктів при налагодженні програм мовою С++.

Evaluate/modify (Обчислити/Модифікувати) – обчислює значення змінної чи виразу, відображає їх значення і, якщо це можливо, дозволяє модифікувати це значення. Дана команда відкриває блок діалогу, у якому міститься три рядка.

Call stack (Стік викликів) – відкриває блок діалогу, у якому міститься стек викликів. Це вікно відображає послідовність функцій, що викликалися програмою для досягнення тієї функції, що виконується в даний момент. У основи стека розташовується функція main (основна); у вершини стека знаходиться та функція, що виконується в даний момент. Кожен елемент стека відображає ім'я викликаної функції, а також значення параметрів, що були їй передані.

Watches (Перегляд виражень) – відкриває спливаюче меню, що містить команди, що керують використанням точок перегляду.

Add Watch (Додати вираз перегляду) – вставляє у вікно Watch ще один вираз перегляду.

Delete Watch (Видалити вираз перегляду) – видаляє з вікна Watch поточний вираз перегляду.

Edit Watch (Редагувати вираз перегляду) – дозволяє редагувати поточний вираз перегляду у вікні Watch. Для того щоб зберегти час, затрачуваний на повторне введення, можна скористатися списком «передісторії».

Remove All Watches (Видалити усі вирази перегляду) – видаляє усі вираження перегляду з вікна Watch.

Toggle breakpoint (Тригерна установка точки зупинки) – дозволяє установити чи відзначити безумовну точку зупинки на тім рядку, де позиціоновано курсор. Коли точка зупинки встановлена, вона відзначається за допомогою маркера точки зупинки

Breakpoints (Точка зупинки) – відкриває блок діалогу, що дозволяє керувати використанням точок зупинки – як умовних (примусових зупинок виконання програми в залежності від виконання визначеної умови), так і безумовних (які викликають зупинку виконання програми неа залежно від будь-яких умов).

 




Переглядів: 388

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Головне меню | PROJECT

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.