Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ РОБОТИ

Обчислити значення функції, заданої в таблиці (протабулювати функцію). Здійснити вивід найменування змінних та обчисленого значення функції.

 

Таблиця 3.1.

№ п/п Вид функції Умови виконання Значення змінних Інтервали
a = -0,5 b = 2
a = 1,5
a = 2,8 b = -0,3 c = 4
a = 1,65 xÎ[0,7;2] Dx = 0,1
a = 2,3 xÎ[0,2;2,8] Dx = 0,2
a = 2,5 xÎ[1;5] Dx = 0,5
b = 1,5 xÎ[0,1;1] Dx = 0,1
__ xÎ[2;5] Dx = 0,25
a = 20,3 xÎ[0,5;2] Dx = 0,1
  t = 2,2 xÎ[0,2;2] Dx = 0,2
    a = 2,6 b=-0,39 xÎ[0;7] Dx = 0,5
  a= 0,9 xÎ[0,8;2] Dx = 0,1
a = 2,5 b =0,4 tÎ[-1;1] Dt = 0,2
a = 2,1 b = 1,8 c=-20,5 iÎ[0,12] Di = 1
a = 0,3 n = 10 iÎ[1;10] Di = 1

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 4

Ітераційні циклічні процеси

Мета роботи: отримати вміння та навички програмування ітераційних циклічних обчислень

 

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зразок виконання завдання | Ітераційний цикл

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.