Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зразок виконання завдання

Протабулювати функцію

де a – будь-яке число; x= -5;-4,5;-4 ;...;9.

Позначимо початкове, кінцеве значення і крок зміни аргументу відповідно =-5; =9; =0.5

#include<stdio.h>

#include<conio.h>

#include<math.h>

/* Лабораторна робота № 3*/

main()

{

float a, xn, xk, h;

clrscr();

printf(“Введіть значення a, xn, xk, h””\n”);

scanf(“%g%g%g%g”, &a, &xn, &xk, &h);

for(x=xn;x<=xk;x+=h)

{

if (x<-3&&(x-a)>0) y=sin(exp(x)/sqrt(x-a));

if (x>-2&&x<5&&cos(x) ) y=log(cos(x));

if (x>7&&pow(x,2)-a=0) y=exp(sqrt(pow(x,2)));

printf(“\n””y=%g”,y); }

}

Контрольні питання

1. Оператор IF…ELSE.

2. Способи використання оператора IF.

3. Оператор GOTO.

4. Оператор switch.

5. Оператор break.

6. Цикли, що використовують оператори FOR.




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оператор break | ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.