МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ1. Поясніть можливості використання в макропідстановці знака # перед формальним параметром. 2. За допомогою якого оператора відбувається конкатенація аргументів у макропідстановці? 3. За допомогою яких директив можна здійснити умовну компіляцію? 4. Пояснити призначення директив #ifndef, #ifdef. 5. Навести приклад двох форм включення файлу і пояснити їхню різницю.
ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ РОБОТИ. Використовуючи можливості включення файлів і макропідстановки засобами препроцесора, написати програму, зазначену у варіанті. Варіант 1. Дано цілі числа a1, a2, ..., a100 - цілочисельна квадрат-матриця порядку n. Замінити квадратами в матриці ті елементи з парною сумою індексів, для яких маються рівні серед a1, ..., a100.
Варіант 2. Дано дійсні числа а1, ..., an, дійсний квадрат-матриця порядку n (n>=4). Одержати дійсну матрицю розміру n*(n+1), вставивши у вихідну матрицю між третім і четвертим стовпцями новий стовпець з елементами a1, ...,an.
Варіант 3. Дано дві дійсні квадратні матриці порядку n. Одержати нову матрицю множенням елементів кожного рядка першої матриці на квадрат найменшого зі значень елементів відповідного рядка другої матриці.
Варіант 4. Дано дві дійсні квадратні матриці порядку n. Одержати нову матрицю додаванням до елементів кожного стовпця першої матриці кореня з добутку відповідних рядків другої матриці.
Варіант 5. У даній дійсній квадратній матриці порядку n знайти найбільший елемент по модулю. Одержати квадратну матрицю порядку n-1 шляхом вилучення з вхідної матриці рядка і стовпця, на перетинанні якої знаходиться знайдений елемент.
Варіант 6. Дано дійсну квадратну матрицю порядку n, всі елементи якої різні. Знайти найбільший елемент (по модулю) серед розташованих на головній або на побічній діагоналях і поміняти його місцями з елементом, що знаходиться на перетинанні цих діагоналей.
Варіант 7. Дано дійсні числа a1, ..., an, дійсна квадратна матриця порядку n (n>=5). Одержати дійсну матрицю розміром (n+1)*n, вставивши у вихідну матрицю між другим і третім рядком новий рядок з елементами а1, ..., аn.
Варіант8. Дано цілочислена матриця розміром m*n. Знайти матрицю, яка отримана за даної перестановкою стовпців - першого з останнім, другого з передостаннім і т.д. Всі елементи отриманої матриці возвести в куб.
Варіант 9. Дано дійсну квадратну матрицю порядку n. Поміняти місцями n-й рядок і n-й стовпець. Знайти корінь 3 степені з елемента, що знаходиться на їхньому перетинанні.
|
||||||||
|