МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 10.Дано цілочислена матриця розміром m*n. Знайти матрицю, яка отримана з даної, перестановкою рядків - першого з останнім, другого - з передостаннім і т.д. Всі елементи отриманої матриці піднести в квадрат.
Варіант 11. Дано дійсну квадратну матрицю порядку n, всі елементи якої різні. Знайти найбільший елемент (по модулю) серед розташованих на головній або побічній діагоналях, нижче 2 рядка, ліворуч 4 стовбчика і поміняти його місцями з елементом, що знаходиться на перетинанні головної та побічної діагоналі.
Варіант 12. Дано дві дійсні квадратні матриці порядку n. Одержати нову матрицю шляхом додавання до елементів кожного стовпця першої матриці кореня з суми елементів відповідних рядків другої матриці.
Варіант 13. Дано дві дійсні квадратні матриці порядку n. Одержати нову матрицю шляхом додавання до елементів кожного рядка першої матриці кореня з добутку відповідних елементів рядків другої матриці.
Варіант 14. Дано дійсні числа a1, ..., an, дійсна квадратна матриця порядку n (n>=5). Одержати дійсну матрицю розміром (n+1)*n, вставивши у вихідну матрицю між першим та другим рядком новий рядок з елементами а1, ..., аn.
Варіант 15. Дано цілочислена матриця розміром m*n. Знайти матрицю, що виходить з даної перестановкою стовпців - першого з останнім, другого з передостаннім і т.д. Всі елементи отриманої матриці піднести в квадрат.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 11 Друк кодової таблиці. Мета роботи: отримати вміння та практичні навички застосування типу даних char; вивчити дії функцій-предикатів iscntrl (), isprint (), isgraph (), isdigit (), isxdigit (), isalpha(), описаних у бібліотеці ctype.h; навчитися виводити цілочисленні дані в різних системах числення.
|
||||||||
|