Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 10.

Дано цілочислена матриця розміром m*n. Знайти матрицю, яка отримана з даної, перестановкою рядків - першого з останнім, другого - з передостаннім і т.д. Всі елементи отриманої матриці піднести в квадрат.

 

Варіант 11.

Дано дійсну квадратну матрицю порядку n, всі елементи якої різні. Знайти найбільший елемент (по модулю) серед розташованих на головній або побічній діагоналях, нижче 2 рядка, ліворуч 4 стовбчика і поміняти його місцями з елементом, що знаходиться на перетинанні головної та побічної діагоналі.

 

Варіант 12.

Дано дві дійсні квадратні матриці порядку n. Одержати нову матрицю шляхом додавання до елементів кожного стовпця першої матриці кореня з суми елементів відповідних рядків другої матриці.

 

 

Варіант 13.

Дано дві дійсні квадратні матриці порядку n. Одержати нову матрицю шляхом додавання до елементів кожного рядка першої матриці кореня з добутку відповідних елементів рядків другої матриці.

 

Варіант 14.

Дано дійсні числа a1, ..., an, дійсна квадратна матриця порядку n (n>=5). Одержати дійсну матрицю розміром (n+1)*n, вставивши у вихідну матрицю між першим та другим рядком новий рядок з елементами а1, ..., аn.

 

Варіант 15.

Дано цілочислена матриця розміром m*n. Знайти матрицю, що виходить з даної перестановкою стовпців - першого з останнім, другого з передостаннім і т.д. Всі елементи отриманої матриці піднести в квадрат.

 

 


ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 11

Друк кодової таблиці.

Мета роботи: отримати вміння та практичні навички застосування типу даних char; вивчити дії функцій-предикатів iscntrl (), isprint (), isgraph (), isdigit (), isxdigit (), isalpha(), описаних у бібліотеці ctype.h; навчитися виводити цілочисленні дані в різних системах числення.

 




Переглядів: 453

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ | ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.