МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ.1. Що таке «рядок» у С\С++? 2. Як визначається масив символів і як його можна ініціалізувати? 3. Як підрахувати довжину рядка? 4. Як скопіювати рядок? 5. Приведіть приклади функцій з <string.h> і вкажіть їхнє призначення. 6. Як визначити перемінну потоку і як зв'язати її з набором даних? 7. Як скопіювати текстовий файл?
ДОДАТКИ // Програма 1 копіювання текстового файлу #include <fstream.h> char sztring (100); void main (void) { ifstream f (“file_in.txt”, ios::in); /*Створили вхідний потік*/ ofstream f (“file_in.txt”, ios::out); /*Створили вихідний потік*/ while (if, eom()) { f.getline (szstring, 100); /*Виконали введення рядка*/ g<<szstring<<end1; // } } // Програма 2 копіювання текстового файлу #include <fstream.h> char sztring (100); void main (void) { fstream f ; /*Утворили вхідний потік*/ fstream f1; /* Утворили вихідний потік */ f.open (“new_c2.cpp”, ios::in); // відкрили потік для введення f1.open (“new_c2.cpp”, ios::out); // відкрили потік для виведення while (if. eof()){ f.getline (szstring, 100); /*виконали неформатоване введення рядка*/ f1<<szstring<<end1; // вставили рядок у вивідний потік } f1.close (); } // Програма 3 копіювання текстового файлу – побайтове копіювання #include <fstream.h> char c; void main (void) { fstream f (“new_copy.cpp”, ios::in); /*Утворили вхідний потік*/ fstream f1 (“new_copy.cpy”, ios::out); /*Утворили вихідний потік*/ while (f.get (c)) f1.put (c); /*побайтове копіювання*/ f1.close (); } // Програма для експериментів з strtok #include <string.h> char a [20] = “це рядок фрагментів рядка”; char a_copy[20] char b [ ]= “ . . ”; void main (void) { char * pc; strcpy (a_copy, a); pc=strtok (a,b); pc=strtok (NULL,b); }
|
||||||||
|