Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ РОБОТИ .

Задано файл з декількох рядків:

1. Підрахувати в кожнім рядку файлу кількість рядків “int”. Додати перед кожним таким рядком рядок “unsigned”. Результат вивести в новий файл.

2. У словах кожного рядку файлу залишити тільки перші букви. Слова розділені між собою пробілами. Результат вивести в новий файл.

3. У кожнім рядку файлу після кожного максимального ланцюжка цифр вставити символи “0”. Результат зберегти в новому файлі.

4. Підрахувати в текстовому файлі, кількість слів, у яких перший і останній символи однакові. Результати підрахунку вивести у файл.

5. Підрахувати кількість слів-анаграм у рядках файлу. Слово – анаграма однаково читається з ліва на право і навпаки (тот, кабак, кок). Результат вивести в новий файл.

6. У кожнім рядку файлу змінити порядок слів на зворотній. Результат зберегти в новому файлі. Слова розділені пробілами або комою.

7. Підрахувати, скільки слів у кожнім рядку файлу починається з цифри. Слова розділені пробілами. Результати підрахунку вивести у файл.

8. Замінити в рядках файлу кожне слово, що складається тільки з цифр, розташувавши цифри в порядку зростання. Результат зберегти в новому файлі.

9. У файлі всі слова, що закінчуються буквою а, узяти в квадратні дужки. Слова розділені пробілами. Результат вивести в новий файл.

10. У новий файл скопіювати рядки заданого файлу, що містять, принаймні, два слова, що складаються з одної множини символів.

11. У кожнім рядку файлу після кожного символу '{' вставити ланцюжок /*Begin*/, а після кожного символу '}' – ланцюжок /*end*/. Результат зберегти у новому файлі.

12. У кожнім рядку файлу перед першою буквою слова, що випливає за словом “int”, вставити букву 'і'. Результат вивести в новий файл.

13. Для кожного рядку файлу визначити, чи маються в рядку слова, що є правильним записом римськими цифрами цілих чисел від 1 до 999 і, якщо маються, построчно вивести ці числа у файл у десятковій системі.

14. У кожнім рядку файлу слова, що складаються тільки з латинських букв, розташувати в порядку зростання їхніх довжин. Позиції інших слів у рядку не повинні змінитися.

15. Файл містить речення, що складаються зі слів. Кінець пропозиції позначається знаком '.' (крапкою). Підрахувати для кожної пропозиції число слів, число символів у словах і загальне число символів (включаючи пробіли). Результати записати у файл.

 

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 13

Класи у мові С++

Мета роботи: отримати вміння та практичні навички використання класів в програмах на С++

 




Переглядів: 368

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ. | ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.