МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відмінності структур і об'єднань від класів.Структури (struct) і об'єднання (union) являють собою окремі випадки класів. Структури відрізняються від класів тим, що доступ до елементів, а також базовий клас при спадкуванні за замовчуванням вважаються public. Структури переважніше використовувати для класів, всі елементи яких доступні. Відмінності об'єднань від класів перераховані нижче:
КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ. 1. Дати визначення процесу спадкування. 2. Що таке ієрархія класів, як вона будується. 3. Як оголосити базовий клас. 4. Як оголосити похідний клас. 5. Навести приклади спадкування класів.
ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ РОБОТИ. Варіант 1. Створити клас CFile, інкапсулюючий у собі такі функції роботи з файлами, як Open, Close, Seek, Read, Write, GetPosition, GetLength. На базі цього класу створити похідний клас CMyDataFile - файл, що містить у собі дані деякого визначеного типу MeData, а також заголовок, що полегшує доступ до цього файлу. Написати програму, що демонструє роботу з цими класами. Програма повинна містити меню, що дозволяє здійснити перевірку всіх методів класів.
Варіант 2. Створити клас CPoint – крапка. На його основі створити класи CcoloredPoint і Cline. На основі класу Cline створити клас CColoredLine і CPolyLine – багатокутник. Усі класи повинні мати методи для установки й одержання значень усіх координат, а також зміни кольору й одержання поточного кольору. Написати демонстраційну програму, у якій буде використовуватися список об'єктів цих класів динамічної пам'яті.
Варіант 3. Написати абстрактний клас CVehicle. На його основі реалізувати класи CPlane, CCar і CShip. Класи повинні мати можливість задавати й одержувати координати, параметри засобів пересування (ціна, швидкість, рік випуску). Для літака повинна бути визначена висота, для літака і корабля – кількість пасажирів. Для корабля – порт приписки. Написати програму, що створює список об'єктів цих класів у динамічній пам'яті. Програма повинна містити меню, що дозволяє здійснити перевірку всіх методів класів.
|
||||||||
|