Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Варіант 4-24.

1. Описати базовий клас "Елемент".

Поля:

· ім'я елемента (покажчик на рядок символів);

· кількість входів елемента;

· кількість виходів елемента;

Методи:

· конструктор класу;

· деструктор класу;

· метод, що задає ім'я елемента.

2. На основі класу "Елемент" описати похідний клас "Комбінаційний", що представляє собою комбінаційний елемент (двоїчний вентиль), що може мати кілька входів і один вихід.

Поля:

· покажчик, використовуваний для динамічного розміщення полів, що містять значення входів.

Методи:

· конструктор;

· конструктор копіювання;

· деструктор;

· метод, що задає значення на входах екземпляра класу;

· метод, що дозволяє опитувати стан окремого вхідного екземпляра класу;

· метод, що обчислює значення виходу (по варіантові завдання).

3. На основі класу "Елемент" описати похідний клас "Пам'ять", що представляє собою тригер. Тригер має входи, що відповідають типу тригера (див. нижче варіант завдання), входи установки та входи для скидання. Усі тригери вважаються синхронними, сам синхровхід до складу тригера не включається.

Поля:

· масив значень входів об'єкта класу (задається статично), у масиві враховуються усі входи (керуючі та інформаційні);

· стан на прямому виході тригера;

· стан на інверсному виході тригера.

Методи:

· конструктор (за замовчуванням сбрасує екземпляр класу);

· конструктор копіювання;

· деструктор;

· метод, що задає значення на входах екземпляра класу;

· методи, що дозволяють опитувати стани окремого вхідного екземпляра класу;

· метод, що обчислює стан екземпляра класу (по варіантові завдання) у залежності від поточного стану і значень на виходах;

· метод, що перевизначає операцію == для екземплярів класу.

4. Створити клас "Регістр", використовуючи клас "Пам'ять" як включаємий клас.

Поля:

· стан входу "Сброс" – один для екземпляра класу;

· стан входу "Установка" – один для екземпляра класу;

· статичний масив типу "Пам'ять" заданої у варіанті розмірності;

· статичний(і) масив(и), що містять значення на відповідних входах елементів масиву типу "Пам'ять".

Методи:

· метод, що задає значення на входах екземпляра класу (бажано як параметри передавати методові покажчики на масиви значень);

· метод, що дозволяє опитувати стан окремого виходу екземпляра класу;

· метод, що обчислює значення нового стану екземпляра класу.

Всі поля класів "Елемент", "Комбінаційний" і "Пам'ять" повинні бути описані ключовим словом private або protected. У завданні описані тільки обов'язкові члени і методи класу. Можна задавати додаткові члени і методи, якщо вони не скасовують обов'язкові і забезпечують додаткові зручності при роботі з даними класами, наприклад, описати функції обчислення виходу/состоянія як віртуальні.

5. Для перевірки функціонування створених класів написати програму, що використовує ці класи. У програмі повинні бути продемонстровані всі властивості створених класів.

Конкретний тип комбінаційного елемента, тип тригера і розрядність регістра вибираються відповідно до варіанта завдання.

 

Варіант Комбінаційний елемент Число входів Тригер Розрядність регістра
І-НІ RS
АБО RST
МОД2-НІ D
І T
АБО-НІ V
І RS
АБО-НІ JK
МОД2 D
І T
АБО JK
І-НІ RS
АБО-НІ RST
МОД2 D
МОД2-НІ T
АБО-НІ V
І JK
І-НІ RS
АБО T
МОД2 JK
МОД2-НІ V



Переглядів: 443

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Відмінності структур і об'єднань від класів. | Варіант 25.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.