Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика оцінювання ризику падіння цін на товар

1. Будується статистичний ряд цін на продукцію підприємства.

2. Розраховується трендова модель та здійснюється прогноз ціни на наступний період.

3. Задаючись параметрами довіри визначаємо три рівня ціни – високий,середній та низький, а також їхні ймовірності.

4. Розраховується виручка, прибуток та показники прибутковості для кожного рівня ціни.

5. Визначаються втрати від недоотримання прибутку та зниження прибутковості порівняно з очікуваним або найкращим варіантом.

6. На основі розрахункових втрат та їх ймовірностей визначають рівень ризику від падіння цін на продукцію.




Переглядів: 354

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка ризику неефективного виходу на ринок | Методика оцінювання ризику неплатежів за товар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.