![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід роботиМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Івано-Франківський національний технічний Університет нафти і газу Кафедра теорії економіки та управління С. А. Побігун, І. Р. Боднарук
Економетрика
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ РОЗРАХУНКОВИХ РОБІТ
Івано-Франківськ 2014
Вступ...................................................................................... 4 Розрахункова робота № 1. Динамічні ряди та їх характеристики 5 Розрахункова робота № 2. Лінійна регресія .................... 15 Розрахункова робота № 3. Нелінійні економетричні моделі 24 Розрахункова робота № 4. Дослідження економетричних моделей, побудованих на основі поліномів........................................................................................................ 34 Розрахункова робота № 5. Дослідження лінійної багатофакторної регресії 44 Розрахункова робота № 6. Дослідження нелінійної багатофакторної моделі 57 Розрахункова робота № 7. Прогнозування показників за допомогою середніх 68 Розрахункова робота № 8. Моделювання сезонних коливань економічних явищ рядами Фур’є 76 Розрахункова робота № 9. Прогнозування показників за методом Холта 81 Додаток А. Статистичні таблиці....................................... 84 Перелік рекомендованих джерел...................................... 88 ВСТУП Економетрика дозволяє проводити кількісний аналіз реальних економічних явищ, базуючись на сучасному розвитку теорії і спостереженнях, пов’язаних з методами отримання висновків Методологія економетрики полягає у використанні широко відомих визначень і гіпотез математичної статистики для формалізації, оцінки та інтерпретації взаємодії між собою тих чи інших параметрів економічних процесів. Говорячи про сьогоднішній стан економетрики як науки, слід відзначити велику різноманітність моделей і методів, які отримали застосування в різних областях економічної теорії: регресійний аналіз, кореляційний аналіз, моделі авторегресійних процесів, аналіз, прогнозування і згладжування часових рядів і ін. На основі досліджень основних методів і моделей економетрики можна виділити три основних класи економетричних моделей, які використовуються для аналізу і прогнозування економічних систем: 1) моделі часових рядів; 2) регресійні моделі з одним рівнянням; 3) системи економетричних рівнянь. В методичних вказівках представлено розрахункові роботи призначені для дослідження типових економетричних моделей, до кожної з яких сформовано: - хід роботи та виконання розрахунків; - теоретичні положення; - вихідні дані для розрахунку; - типові питання для самопідготовки. РОЗРАХУНКОВА РОБОТА № 1 ДИНАМІЧНІ РЯДИ ТА ЇХ ХАРАКТЕРИСТИКИ Хід роботи 1 На основі вихідних даних динамічного ряду розрахувати та пояснити зміст: а) абсолютний приріст (базисний і ланцюговий); б) темп росту (базисний і ланцюговий); в) темп приросту (базисний і ланцюговий); г) абсолютне значення 1 % приросту. 2 Описати середні характеристики динамічного ряду: середню арифметичну, середній абсолютний приріст, середній темп росту та приросту. 3 Розрахувати дисперсію, середнє квадратичне відхилення, коефіцієнт варіації та пояснити отримані значення.
|
||||||||
|