МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тестові завдання
1 При нееластичному попиті: а) при зростанні ціни зменшується товарообіг; б) при зростанні ціни зростає товарообіг; в) коефіцієнт еластичності Kd > 1; г) підприємство отримає максимальний прибуток.
2 При еластичному попиті: а) коефіцієнт еластичності Kd > -1; б) коефіцієнт еластичності Kd > 0; в) при зростанні ціни зменшується товарообіг; г) при зростанні ціни зростає товарообіг.
3 Якщо коефіцієнт еластичності Kd = -0,6, то: а) регресійна модель адекватна; б) попит еластичний; в) попит нееластичний; г) при зростанні ціни на товар зменшується товарообіг.
4 Визначення критичних точок функції товарообігу Z = P·D дозволяє: а) визначити максимальний прибуток, який може отримати фірма; б) визначити максимальний товарообіг, який може отримати фірма; в) визначити еластичність попиту; г) перевірити модель на адекватність.
5 Якщо похідна функції товарообігу Z’ > 0, то: а) Kd > 1; б) 0 > Kd > -1; в) Kd < -1; г) при зростанні ціни попит збільшується.
Вихідні дані для виконання розрахункової роботи № 4 обираємо згідно з варіантом з таблиці 4.1.
Таблиця 4.1 – Вихідні дані до розрахункової роботи № 4
Продовження таблиці 4.1
Продовження таблиці 4.1
РОЗРАХУНКОВА РОБОТА № 5. ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІНІЙНОЇ БАГАТОФАКТОРНОЇ РЕГРЕСІЇ Хід роботи 1 На основі вихідних даних, використовуючи функції програми Excel, визначити значення параметрів багатофакторної регресії. 2 Перевірити знайдену модель на адекватність вихідним даним. 3 Перевірити знайдені параметри на значущість. 4 Розрахувати та пояснити довірчий інтервал для показника при довільно заданих значеннях факторів. 5 Перевірити фактори на мультиколінеарність. 6 Перевірити модель на автокореляцію.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|