МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Приклади програм// 1) Розв’язання системи нелінійних рівнянь методом Ньютона #include <iostream> #include <conio.h> #include <cmath> using namespace std; void main() { int p=0; float x, y, e, j, a, b, j11,j12,j21,j22,f1,f2; do { clrscr(); cout<<"\nZNAHODGENNJA KORENIV SUSTEMU NELINIJNUH RIVNJAN\nMETODOM NJUTONA:\n"; cout<<"\n\nF1(x,y)=sin(x+y)-1.3*x\n"; cout<<"\nF2(x,y)=x*x+y*y-1\n\n"; cout<<"\n\n1) Znajtu koreni zadanoi nelinijnoi sustemu\n\n\n"; cout<<"2) EXIT\n\n\n"; cout<<"Vash vubir (1, 2)\t"; cin>>p; if(p==2) exit(1); if(p==1) { clrscr(); cout<<"\n\nVvedit pochatkovi nabluzhennja:\n"; cout<<"\n\nx="; cin>>x; cout<<"\n\ny="; cin>>y; cout<<"\n\nVvedit pohubky e="; cin>>e; do{ j11=cos(x+y)-1.3; j12=cos(x+y); j21=2*x; j22=2*y; j=j11*j22-j12*j21; f1=sin(x+y)-1.3*x; f2=x*x+y*y-1; if(j==0) { cout<<"\n\nJakobian rivnjannja = 0"; getch(); exit(1); } a=x; b=y; x=a-(f1*j22-f2*j12)/j; y=b+(f1*j21-f2*j11)/j; }while((fabs(x-a)>e)&&(fabs(y-b)>e)); if((x<0)||(y<0)) cout<<"Nevirne pochankove nabluzhennja "; else { cout<<"\n\nx="<<x; cout<<"\n\ny="<<y; } } getch(); }while(p!=2); getch(); } // 2) Розв’язання системи нелінійних рівнянь методом простої ітерації #include <iostream> #include <conio.h> #include <cmath> using namespace std; int i; float x[100],y[100],a,b; void main() { clrscr(); cout<<"ROZV’JAZANNJA SUSTEMU NELINIJNUH RIVNJAN \nMETODOM PROSTOI ITERACII:"<<endl; cout<<endl<<"cos(x-1)+y=1"<<endl; cout<<"sin(y)+2x=1.6"<<endl; cout<<endl<<"Vvedit pochatkovi nabluzhennja:"<<endl; cout<<"x0= "; cin>>x[0]; cout<<"y0= "; cin>>y[0]; cout<<endl; cout.precision(4); cout<<"x[0]= "<<x[0]<<" "<<"y[0]= "<<y[0]<<endl; i=0; do{ i++; x[i]=0.8-0.5*sin(y[i-1]); y[i]=1-cos(x[i-1]-1); cout<<"x["<<i<<"]= "<<x[i]<<" "<<"y["<<i<<"]= "<<y[i]<<endl; a=x[i]-x[i-1]; if (a<0) a*=-1; b=y[i]-y[i-1]; if (b<0) b*=-1; } while (a>0.001 && b>0.001); cout<<endl<<endl<<"Vidpovid: "<<endl; cout.precision(3); cout<<"x= "<<x[i]<<" "<<"y= "<<y[i]; getch(); } Контрольні питання 1) Назвіть відомі вам методи розв’язання систем нелінійних рівнянь. 2) Наведіть алгоритм знаходження коренів системи нелінійних рівнянь за допомогою ітераційного методу. 3) Наведіть алгоритм уточнення коренів системи нелінійних рівнянь методом Ньютона. 4) Яка умова є критерієм для зупинки ітераційного процесу методу Ньютона? 5) Наведіть алгоритм уточнення коренів системи нелінійних рівнянь методом простої ітерації. 6) Назвіть умови збіжності ітераційного процесу для методу простої ітерації. 7) Яка умова є критерієм для зупинки ітераційного процесу методу простої ітерації?
Лабораторна робота №4
|
||||||||
|