Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Самостійна робота

 

N з/п Назва теми Кількість годин
1. Тема 1. Предмет і метод дисципліни «банківська система».Теоретичні засади розвитку банківської діяльності та формування банківської системи
2. Тема 2. Функції і завдання Національного банку України.
3. Тема 3. Основи діяльності банків другого рівня України
4. Тема 4. Сутність і значення грошово-кредитної політики в Україні
5. Тема 5. Інструменти грошово-кредитної політики в Україні
6. Тема 6. Стратегічне управління фінансовою стійкістю банківської системи.
7. Тема 7. Формування моделі фінансової безпеки банківської системи
8. Тема 8. Антикризове управління в системі стратегічного управління банківською системою
9. Тема 9. Ризик-менеджмент у системі стратегічного управління фінансовою стійкістю банківської системи
10. Тема 10. Європейська банківська система
11. Тема 11. Банківська система США
12. Тема 12. Банківська система арабських країн
  Всього

 

Методичні рекомендації до організації самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни “Банківська система”

 

Мета самостійної пізнавальної роботи студентів - навчитися індивідуально здобувати, максимально оновлювати обсяг та якість знань, закріплювати і перетворювати їх у стійкі навички та вміння. Самостійна робота ґрунтується на принципах розвиваючого навчання під керівництвом, але без посередньої участі викладача. Завдання самостійної роботи студентів над курсом полягає в опрацюванні навчальної програми, самостійному вивченні окремих питань розділів, які для цього визначені для їх глибшого розуміння та наступного застосування набутих знань на практичних заняттях та у майбутній фаховій діяльності.

У процесі самостійного вивчення матеріалу студенти мають засвоїти: відповідні розділи та окремі теми (згідно з програмою курсу) за джерелами, названими в списку літератури, а також самостійно підібраними студентами.

Самостійна робота студентів оцінюється як частка навчального курсу з урахуванням у загальній оцінці за дисципліну. Це надає вагомості даній роботі і робить її зміст вартісним.

Індивідуальні завдання (ІЗ) для самостійної роботи представляють собою підготовку окремих теоретичних питань, розв’язок та складання самостійно практичних завдань (тестів).

Проміжний контроль самостійної роботи студента включає: перевірку індивідуальних завдань, а також проведення експрес опитувань для поточного контролю знань з відповідних змістових модулів.

Під час самостійної роботи над предметом студенти готуються до лекційних та практичних занять, консультацій, працюють у бібліотеках, Інтернеті тощо, готують виступи з реферативними повідомленнями на практичних заняттях, самостійно виконують задачі та практичні завдання, здобувають навички роботи над тестами у відповідності з планами практичних/семінарських занять та індивідуальними завданнями.

Самостійна робота для студентів з курсу «Банківська система» містить:

- опрацювання теоретичних основ, прослуханого лекційного матеріалу;

- вивчення окремих тем або питань, що передбачені для самостійного опрацювання;

- підготовку до виступу на практичному занятті;

- виконання індивідуальних видів робіт: підготовку рефератів, індивідуальних завдань;

- систематику вивченого теоретичного та статистичного матеріалу.

 




Переглядів: 281

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми практичних занять | Індивідуальні завдання студентів із самостійсної роботи студентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.