Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегії міжнародної конкуренції за М.Портером.

Стратегія міжнародної конкуренції – це напрям розвитку фірми, який призначений для досягнення конкурентних переваг на міжнародному ринку. В своїй роботі „Міжнародна конкуренція” Портер виділив три базові конкурентні стратегії:

1. Використовуючи стратегію переваги по витратах, фірма орієнтується на масовий ринок. За допомогою масового виробництва вона може зменшити питомі витрати і пропонувати низькі ціни. Це дозволяє отримати більший прибуток порівняно з конкурентами, краще реагувати на зростання собівартості і залучати споживачів, що орієнтуються на нижчий рівень цін.

2. Використовуючи стратегію диференціації, фірма орієнтується на великий ринок, пропонуючи товар, який відрізняється від існуючого на ринку. Компанія випускає привабливий товар, який розглядається споживачами як унікальний через його дизайн, характеристики, надійність і т.д. В результаті ціна не є така важлива, і споживачі стають лояльними до товарної марки.

3. При стратегії концентрації компанія займає специфічний сегмент ринку, використовуючи низькі ціни або унікальні характеристики товару. Вона може контролювати витрати за допомогою концентрації зусиль на декількох ключових товарах, призначених для окремої групи споживачів, створенні іміджу. Згідно моделі Портера, залежність між часткою на ринку і прибутковістю має U-подібний вигляд. Фірма з невеликою часткою ринку може досягти успіху за допомогою розробки стратегії концентрації. Компанія, що має велику частку ринку, може досягти успіху через переваги по загальних витратах або диференційованій стратегії. Проте компанія може "загрузнути” посередині, якщо вона не має в розпорядженні ефективної і унікальної продукції або перевагам по загальних витратах. Згідно моделі Портера, навіть невелика фірма може бути прибутковою, концентруючись на якій-небудь одній конкурентній "ніші", навіть якщо її частка ринку буде незначною.

 




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 4. Стратегії міжнародної конкуренції підприємств. | Стратегії міжнародної конкуренції залежно від орієнтації фірми на витрати/на попит.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.