![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||
Стратегії міжнародної конкуренції залежно від орієнтації фірми на витрати/на попит.Виділяють чотири головні стратегії конкуренції на міжнародному ринку: міжнародна стратегія, мультиринкова стратегія, глобальна стратегія і транснаціональна стратегія. Доцільність використання кожної з них залежить від міри необхідності зменшувати витрати та реагувати на попит на місцевому ринку. Міжнародна стратегія.Фірми, що дотримуються міжнародної стратегії, прагнуть створити цінність, переносячи на іноземні ринки свої цінні навички та продукти, яких місцеві конкуренти не мають. Більшість міжнародних фірм при створенні цінності на нових зарубіжних ринках використовувала товарні пропозиції, розроблені вдома. Фірми прагнуть централізувати функції розробки продукту на базовому підприємстві. Вони також, як правило, пристосовують свої вироби та маркетингову стратегію до місцевих умов, проте центральний офіс зберігає суровий контроль за маркетинговими стратегіями (компанії "McDonald's", "IBM", "Kellogg", "Procter & Gamble", "Microsoft").
Рис. Стратегії міжнародної конкуренції залежно від орієнтації фірми на витрати/на попит. Міжнародна стратегія має сенс тоді, коли фірма володіє цінними базовими знаннями, яких бракує місцевим конкурентам на зарубіжних ринках, і коли фірма стикається з незначною потребою реагувати на умови місцевого ринку та зменшувати витрати. За деяких обставин міжнародна стратегія може давати значні прибутки. Через збільшення виробничих потужностей фірми, що дотримуються міжнародної стратегії, як правило, мають значні операційні витрати. Мультиринкова стратегія.Фірми, які дотримуються мультиринкової стратегії, орієнтуються на максимальне пристосування до місцевих потреб: адаптують маркетингову стратегію до національних умов ринку, переносять виробництво та науково-дослідницьку діяльність на той національний ринок, де здійснюють бізнес. Відповідно, діяльність багатьох мультиринкових фірм високозатратна. Мультиринкова стратегія найбільше виправдовує себе за необхідності реагувати на місцеві особливості та незначної потреби у зменшенні витрат. Глобальна стратегія.Фірми, що дотримуються глобальної стратегії, зосереджуються на нарощуванні прибутковості завдяки зменшенню витрат, яке дає ефект кривої досвіду. Вони дотримуються стратегії низьких затрат. Функції виробництва, маркетингу та науково-дослідницької діяльності фірм зосереджуються в кількох зручних місцях. Глобальні фірми не пристосовують своєї маркетингової стратегії до місцевих умов, використовують агресивний метод ціноутворення на світових ринках. Ця стратегія найдоцільніша за умови нагальної необхідності зменшення витрат за мінімальної потреби адаптування місцевого попиту, наприклад, у галузях товарів промислового призначення (використовують фірми "Intel", "Texas Instruments", "Motorola"). Транснаціональна стратегія.Стратегія фірм, які прагнуть одночасно зменшення витрат та реагувати на особливості місцевого попиту, - транснаціональна стратегія. Фірми, що дотримуються транснаціональної стратегії, намагаються одночасно зменшити витрати й домогтися диференціації продукту. На практиці такої стратегії дотримуватися важко, оскільки реагування на місцеві умови та зменшення витрат - взаємно протилежні дії. Реагування на місцеві особливості попиту збільшує витрати, а отже, суперечить необхідності їх скорочення. Транснаціональну стратегію використовують на ринках споживчих товарів (автомобілі, електронні вироби). Переваги та недоліки цих чотирьох стратегій конкуренції на міжнародному ринку.
|
|||||||||||||||||||||||
|