![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аналіз стану ретроспективної ринкової ситуаціїНеобхідні для здійснення даного дослідження вихідні дані відображаються у табл. 2. Таблиця 2
На основі даних табл.2 визначаються ринкові частки фірм Di за формулою Di = Qi /Q, i = А, Б, В, Г,
де i – шифр фірми (i = А, Б, В, Г); Qi – ємкість реалізованої ринкової ніши i-ї фірми; Q = Одержані результати розрахунків показника Di заносяться у праву частину табл. 2, після чого виконується оцінка ринкової позиції фірм. Ця задача розв’язується за умови, що ринок поділяється на чотири сектори (МI - МIV), у кожний з яких включаються фірми із близькими значеннями ринкової частки. Тим самим фіксується рівень міцності ринкової позиції кожної фірми. Відповідно до термінології, яка використовується в теорії ринку, у згаданих секторах поєднуються:
МI - фірми-лідери ринку; МII - фірми із сильною ринковою позицією; МIII - фірми зі слабкою ринковою позицією; МIV - фірми-аутсайдери ринку.
За таких умов задача полягає у виявленні сектору ринку, до якого тяжіє кожна фірма. Розв’язання цієї задачи відшукується за алгоритмом, що передбачає реалізацію наступних обчислювальних і логічних операцій.
1. Вказані у табл.2 значення показника ринкової частки фірм упорядковуються за зростанням (неубуванню) і будується послідовність
При цьому величини
2. Знаходиться середнє за ринком арифметичне значення ринкової частки фірм
ліворуч від якого опиняються фірми з більш низькими, а праворуч – фірми з більш високими ринковими частками.
3. Розглядаєма сукупність фірм розбивається на дві підмножини (
Очевидно, що в підмножину
4. Процедура диференціації фірм за ринковою часткою триває, тепер вже у рамках підмножин
5. Фіксуються граничні значення показника ринкової частки фірм для формування секторів МI – МIV:
6. Фірми всієї сукупності, яка розглядається, розподіляються відповідно до показника ринкової частки між чотирма секторами ринку за слідуючим правилом:
7. На основі отриманих результатів формується табл.3, у якій відображаються ринкові позиції фірм із вказівкою для кожної з них відповідного сектору ринку.
Таблиця 3
На закінчення формулюється висновок стосовно ретроспективної ринкової позиції базової фірми з оцінкою її сили (або слабкості) у зіставленні з позиціями інших фірм, що оперують на ринку.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|