Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Щебеневі і гравійні покриття, оброблені органічними в'яжучими матеріалами

Бруківки

7.2.1. До середнього ремонту бруківок належить перебрукування ділянок дороги, на яких деформації, що утворилися, неможливо усунути ямковим ремонтом, або улаштуванням тонкошарового покриття способом подвійної чи потрійної поверхневої обробки.

При перебрукуванні старе покриття розбирають. Каміння сортують за розмірами забруднений піщаний шар замінюють повністю або частково.

7.2.2. Послідовність робіт при перебрукуванні така, що після попередньої розборки укладають верстові ряди з більш великих каменів поперемінно довгим та коротким боком і підсипають узбіччя. Після укладання версти по 8-10 м з обох боків проїзної частини виконують брукування. Роботи проводять по всій ширині проїзної частини, при цьому брукування по краях повинно трохи випереджати брукуванкя посередині.

7.2.3. При брукуванні каміння підбирають по висоті і площі лицьової частини так, щоб більш великі були ближче до узбіччя, поступово зменшуючись у розмірах до середини. Каміння з подовженою лицьовою частиною укладають великим боком поперек дороги.

7.2.4. Камені ставлять вертикально у підготовлене заглиблення піщаної основи і осаджують із таким розрахунком, щоб вони були заглиблені у пісок на третину своєї висоти. Укладають їх, по можливості, щільно, з найменшими зазорами. Мостити каміння при наявності піску між стикованими боковими гранями не дозволяється. Укладання проводять з дотриманням перев'язки швів. Наявність поздовжніх швів допускається по довжині не більше двох каменів.

Після цього по поверхні розподіляють кам'яні висівки або пісок і роблять остаточне ущільнення спочатку легкими (чотири-п'ять проходів по одному сліду), а потім важкими (два-три проходи) котками.

Не можна укочувати нерозклинцьовану і неущільнену бруківку. Ущільнену бруківку додатково засипають великозернистим піском або кам'яними висівками і відкривають рух. Розсипаний матеріал залишають на бруківці протягом двох тижнів і підтримують його у вологому стані.

7.2.5. При капітальному ремонті бруківок виконують роботи, спрямовані на підвищення міцності дорожніх одягів. До таких робіт відносять суцільне перебрукування покриття з повною або частковою заміною основи на окремих ділянках великої довжини, перебудову бруківок на спучених і слабких грунтах. Найчастіше таке покриття використовують як основу з улаштуванням нового удосконаленого з застосуванням сучасних технологій.

7.3.1. До середнього ремонту щебеневих і гравійних покриттів, оброблених в'яжучими матеріалами, відносять роботи з відбудови шару зносу шляхом улаштування одиночної чи подвійної поверхневої обробки або укладання шару зносу з асфальтобетонних чи чорнощебеневих сумішей.

7.3.2. При великій кількості вибоїв глибиною більш 2 см і значному пошкодженні профілю на покриттях, улаштованих методом змішування на дорозі з органічними матеріалами, проводять суцільне вирівнювання з додаванням чорногравійної чи чорнощебеневої суміші оптимального гранулометричного складу.

7.3.3. Технологічний процес вирівнювання включає такі операції:

- суцільне киркування покриття на глибину пошкоджень і рихління киркованого матеріалу;

- розподіл нового матеріалу, обробленого в'яжучим, перемішування його із старим, профілювання і ущільнення.

7.3.4. На покриттях із достатньою рівністю, зі збереженим поперечним профілем, рівномірним зносом і наявністю вибоїв глибиною не більш 1-2 см, шар зносу улаштовують або відбудовують, частіш за все, одиночною поверхневою обробкою.

При наявності нерівностей, значної кількості тріщин і вибоїн глибиною більш 2 см шар зносу улаштовують подвійною поверхневою обробкою за технологією, викладеною в п. 5.3.

7.3.5. На покриттях, улаштованих методом змішування на дорозі зі слабоміцних кам'яних матеріалів, можливе використання при влаштуванні подвійної поверхневої обробки щебеню розміром до 40 мм, що відповідає вимогам, викладеним п. 7.4.3 цих Правил.

Щебінь такого розміру рекомендовано використовувати на покриттях, улаштованих з вивержених і метаморфічних порід із маркою за міцністю на роздавлювання у циліндрі при водонасиченому стані не нижче 400, осадкових - 600.

Повторно, по закінченні міжремонтного строку служби для середнього ремонту, шорсткий захисний шар поновлюють, улаштовуючи його за способом одиночної або, при необхідності, подвійної поверхневої обробки із щебеню рсзміром до 25 мм.

7.3.6. Для відновлення шару зносу покриттів замість звичайних поверхневих обробок використовують холодні асфальтобетонні суміші, з яких улаштовують килим товщиною 1,5-2,0 см. Укладання цієї суміші виконують асфальтоукладачами, з наступним укоченням легким котком за 2-4 проходи по сліду.

7.3.7. При капітальному ремонті щебеневих і гравійних покриттів, оброблених в'яжучими матеріалами, виконуються роботи по підвищенню міцності дорожнього одягу, удосконаленню його конструкції шляхом потовщення покриття і, при необхідності, розширення проїзної частини.




Переглядів: 974

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Гравійні і щебеневі покриття. | Асфальтобетонні покриття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.