Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гравійні і щебеневі покриття.

РЕМОНТ ДОРОЖНІХ ПОКРИТТІВ

7.1.1. Середній ремонт гравійних і щебеневих покриттів полягає у поновленні шару зносу, в суцільному вирівнюванні поперечного профілю з додаванням нового матеріалу в об'ємі до 500 куб. м на 1 км.

Суцільне вирівнювання гравійних і щебеневих покриттів здійснюють при наявності великої кількості нерівностей у вигляді холій, хвиль і вибоїв чи при деформації поперечного профілю.

Ремонтне профілювання включає киркування, планування поверхні, розсип додаткової кількості гравію (щебеню), профілювання проїзної частини, полив водою, укочення. При виконанні робіт рекомендується для економії матеріалів використовувати прогрохочений скиркований з покриття щебінь.

При ремонтному профілюванні з додаванням нового матеріалу проїзну частину киркують на глибину найбільш характерних для цієї ділянки дороги вибоїв, тільки не менше ніж на 5 см. При цьому товщина покриття повинна бути не менше 10-12 см; при меншій товщині киркують тільки пагорби та підвищення і краї проїзної частини шириною близько 25 см.

Для полегшення киркування і зменшення пилоутворення покриття поливають водою з розрахунку 2 л/кв. м. Після цього гравійні (щебеневі) матеріали, які заздалегідь скирковані і укладені у валик на узбіччі, переміщують автогрейдером на проїзну частину і планують по всій ширині покриття і ущільнюють.

7.1.2. При ремонті покриттів із застосуванням гравійного матеріалу різних фракцій спочатку переміщують і розрівнюють по його поверхні крупнозернистий гравій, після цього - більш дрібний. Розподілений матеріал змішують автогрейдерами до одержання однорідної суміші, потім збирають її у валик. Після змішування матеріалу поверхню проїзної частини профілюють, зволожують водою і укочують котками масою 5-10 т, починаючи з її країв, переміщуючись поступово до середини.

Зовнішніми ознаками закінчення укочення є відсутність сліду, нерухомість гравію і припинення руху хвиль попереду котка. У процесі укочення періодично перевіряють рівність і поперечний ухил покриття.

7.1.3. При ремонті щебеневого покриття з додаванням нового матеріалу скиркований щебінь очищають, переміщуючи його автогрейдером з однієї половини проїзної частини на іншу, а залишки брудного кам'яного дрібняку використовують для закріплення узбіччя. На спланованій поверхні додатково розсипають новий шар щебеню, змішують його зі старим і розрівнюють відповідно до заданого поперечного профілю.

Кам'яний матеріал зволожують і ущільнюють котками масою 5-10 т, починаючи від країв покриття, що ремонтується, до його середини за 3-5 проходів по сліду. Спочатку коток проходить по краю проїзної частини на половину ширини заднього вальця і в такому положенні робить 3-5 проходів із кожного боку. Далі укочення роблять смугами по 2-4 проходи, перекриваючи кожну смугу на половину ширини заднього вальця, з переходом з одного боку покриття на інший. Перехід котка з одного боку на інший дозволяється тільки поза межами ущільнення розсипу. Зупинка котків на розсипу, що ущільнюється, не дозволяється. Після цього роблять розклинцювання, використовуючи щебінь розміром 10-20 мм у кількості 1,15 куб. м на 100 кв. м покриття, і його ущільнення.

Після клинцювання щебеневого покриття розсипають щебінь розміром 5-10 мм у кількості 0,75 куб. м на 100 кв. м і остаточно ущільнюють.

Ущільнення роблять за викладеною вище технологією, використовуючи спочатку легкі, а потім важкі котки. Після закінчення укочування розсипають кам'яні висівки або дрібний щебенистий матеріал в обсязі 1,0-1,5 куб. м на 100 кв. м і ущільнюють двома-трьома проходами котка по одному сліду, не поливаючи водою.

Для розсипу використовують розподільники кам'яного дрібняку.

На відремонтоване покриття, щоб уникнути руйнувань, намітають висівки (де це потрібно). Рух транспорту регулюють, його швидкість обмежують до 30 км/год., а в суху погоду періодично зволожують поверхню покриття.

7.1.4. При капітальному ремонті гравійних і щебеневих покриттів проводять їх цілковите відновлення з урахуванням перспективної інтенсивності руху або улаштовують нове удосконалене покриття, використовуючи старе як основу. Технологія улаштування таких покриттів при капітальному ремонті така ж сама, як і при новому будівництві.


Читайте також:

  1. Щебеневі і гравійні покриття, оброблені органічними в'яжучими матеріалами




Переглядів: 2741

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Капітальний ремонт. | Щебеневі і гравійні покриття, оброблені органічними в'яжучими матеріалами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.