Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Капітальний ремонт.

6.2.1. Капітальний ремонт грунтового насипу виконують для приведення техніко-експлуатаційних показників у відповідність з вимогами автомобільного руху і природно-кліматичних умов.

6.2.2. При розширенні земляного полотна перевага надається односторонньому, і в окремих випадках, при техніко-економічному обгрунтуванні, застосовується двостороннє розширення. Необхідно враховувати, що при використанні старого земляного полотна як при односторонньому, так і при двосторонньому розширенні макронеоднорідність нового насипу суттєво зростає. Для забезпечення необхідної стійкості і працездатності нового спорудженого земляного полотна необхідно старе земляне полотно до 1 м повністю розібрати чи розпушити вглиб не менш як на 0,5 м. Тверді вкраплення після зруйнування старого дорожнього покриття використовувати у земляному полотні не рекомендовано, тому що у цьому випадку значно зростає показник макронеоднорідності, який знижує характеристики спорудженого насипу на 20-40%. Використання хоч би частково старого насипу знижує розрахункові показники нового насипу на 20-25% у зв'язку з його підвищенною макронеоднорідністю.

6.2.3. При розширенні земляного полотна необхідно використовувати однорідні грунти і споруджений насип по висоті не повинен бути менше одного метра.

6.2.4. Роботи по розширенню виконують за технологічними схемами, які розробляються для кожного конкретного випадку з урахуванням місцевих умов.

6.2.5. При піднятті висотних позначок земляного полотна із збереженням чи збільшенням ухилу укосів, одночасно розширюють їх підошви. У цих випадках із ділянок бічних резервів, що підлягають засипці, з узбіч і укосів, видаляють гумусовий шар грунту, розпушують їх поверхню вглиб не менше як на 0,5 м. Підлягає видаленню також старе дорожнє покриття.

6.2.6. На ділянках дороги, де є небезпека виникнення пучин чи де вони з'являлись раніше, при капітальному ремонті необхідно провести заміну суглинистих грунтів насипу такими, що не втрачають своїх міцнісних якостей при зволоженні на глибину їх зимового промерзання; створити ефективний відвід поверхневих вод шляхом планування узбіч, укосів і їх зміцнення, одночасно забезпечуючи надійну працездатність водовідвідних споруд; забезпечити гідроізоляцію земляного полотна від проникнення, поверхневих вод; усунути вплив грунтових вод шляхом підвищення висоти насипу або улаштування у верхній його частині капіляропереривистого шару з міцних зернистих матеріалів.

6.2.7. При високому рівні грунтових вод і неможливості його зниження необхідно влаштовувати додатковий шар підвалин із міцних зернових добре фільтруючих матеріалів чи осушити верхню частину грунтового насипу і дренуючого шару за допомогою трубчастих дрен.

6.2.8. На ділянках доріг, яким загрожують зсувні явища, необхідно передбачити розвантаження конусу зсуву і його закріплення в низовій частині, а також інші профілактичні роботи, до яких належать: перехоплення підземних вод штольнями, дренажами, поверхневий водовідвід, влаштування підпірних стінок, контрбанкетів, буронабивних паль.

6.2.9. При опливах і обваленнях схилів виїмок необхідно ліквідувати причини, що зумовлюють їх виникнення. Це можуть бути: вихід грунтових вод, надлишкова крутість схилів, недостатнє їх осушення та ін.

Заходи з ліквідації і попередження цих явищ виконують за спеціально розробленими проектами укріплювальних робіт.

6.2.10. Якщо дорога проходить через заболочену місцевість, для попередження надмірного зволоження грунтового насипу паралельно її осі за 6-8 м від подошви насипу прокладають канави для відводу болотяних вод із забезпеченням іпоздовжмього ухилу не менш 10%о. Роботи по покращенню водовідводу виконують за робочими кресленнями.

6.2.11. При капітальному ремонті земляного полотна і водовідвідних споруд використовують грунти з грунтовим номером менше 80 згідно з класифікацією розробленою ДержшляхНДІ (додаток В). Грунтовий номер характеризує верхню межу текучості грунтів.

Використання місцевих матеріалів і грунтів особливих різновидів (великоуламкові, галькові, гравелисті, золи, шлаки, горілі породи і т. ін.) має бути обгрунтовано техніко-економічними розрахунками.

Використання колоїдних і ультраколоїдних глин не дозволяється.

 


Читайте також:

  1. Капітальний бюджет
  2. Капітальний ремонт водопровідної мережі
  3. Капітальний ремонт мереж та споруд
  4. Капітальний ремонт.
  5. КАПІТАЛЬНИЙ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ОБ'ЄКТІВ БЛАГОУСТРОЮ ЗЕЛЕНОГО ГОСПОДАРСТВА
  6. Середній і капітальний ремонти силових трансформаторів
  7. Середній ремонт.
  8. Середній ремонт.
  9. Середній ремонт.
  10. Тема 13. Поточний і капітальний ремонт мережі




Переглядів: 743

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Середній ремонт. | Гравійні і щебеневі покриття.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.