Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Середній ремонт.

РЕМОНТ ЗЕМЛЯНОГО ПОЛОТНА І ВОДОВІДВІДНИХ СПОРУД

6.1.1. Середній ремонт земляного полотна і водовідводу проводять із метою відновлення проектних експлуатаційних характеристик і доведення їх до відповідності вимогам автомобільного руху і місцевих кліматичних і гідрологічних умов.

6.1.2. При виконанні робіт по середньому ремонту проводять суцільну прочистку водовідвідних і нагірних канав, швидкотоків і перепадів, придаючи дну поздовжній ухил не менш як 10%. Найретельніша увага приділяється низовим ділянкам, що найбільше замулюються, ділянкам, де водовідвід ускладнений, а резерви, які виконують роль випарюючих басейнів, заболочуються. У цих випадках інколи доцільно частково перебудувати насип, використовуючи у верхній його частині дренуючі грунти, які не дуже знижують свої фізико-механічні якості при зволоженні, підняти висотні позначки, забезпечуючи неможливість перезволоження грунтів стоячими водами.

6.1.3. Ділянки водовідвідних канав, швидкотоків і перепадів, які найчастіше розмиваються поверхневими водами, укріплюють бруківкою, бетонними плитами, нетканими синтетичними матеріалами, щебенем, просоченим цементним розчином, дерновими килимами та іншими засобами. Укріплення проводять з урахуванням швидкості течії води, місцевих кліматичних умов і ступеня можливого розмиття грунтів. Для укріплення водовідвідних канав можливе застосування грунтових сумішей, виготовлених із використанням органічних, неорганічних і полімерних в'яжучих. Роботи з укріплення, вибір матеріалів і механізмів повинні проводитись за спеціальними розрахунками. Укоси водовідвідних споруд треба укріплювати на 10-15 см вище максимального рівня води за весняної повені. Для укріплення надводної частини застосовують сіяння трав або обдерновування.

6.1.4. Обдерновування укосів земляного полотна і водовідвідних канав повинно проводитись у вегетаційний період (до 1 жовтня).

Смуги дерну завширшки менш ніж 1 метр повинні врізатися в укіс, а більш широкі смуги вкладаються на спланований укіс і кріпляться до нього кілочками завдовжки 0,2 м та більш (не менше 8 кілочків на 1 кв. м). Насіння травосумішей повинно висіватись при товщині шару гумусового грунту не менш 3 см.

6.1.5. Разом із ремонтом відкритої водовідвідної системи прочищають і ремонтують підземні водостоки, дренажні вирви і прорізи.

6.1.6. Узбіччя грунтового насипу повинні мати рівну поверхню з поперечним ухилом у бік краю насипу 40-60%о при зміцненні висівом трав і 50-60%о при зміцненні гравієм, щебенем, шлаком і іншими місцевими матеріалами. Поверхня узбіччя грунтового насипу повинна плавно переходити до проїзної частини дороги.

6.1.7. Ремонт незміцнених узбіч складається з їх планування, підсипки і ущільнення. Зрізку виконують до рівня покриття з плануванням і додержуванням заданого ухилу. Якщо на узбіччях є вода, яка накопичилась у нерівностях, то до початку ремонтних робіт її треба спустити і видалити мул. Для підсипки використовують грунт, аналогічний грунту насипу.

6.1.8. Для зміцненя узбіч треба широко застосовувати місцеві дорожньо-будівельні матеріали. Конструкція зміцнення узбіч вибирається на основі розроблених типових альбомів з урахуванням використання місцевих матеріалів.

6.1.9. Технологічний процес виконання робіт із зміцнення узбіч складається з влаштування корита, основи і покриття. Корито вздовж краю проїзної частини влаштовують шляхом виборки грунту смугою, яка дорівнює ширині зміцнення, глибиною 0,3-0,5 м з відвісними стінками. Роботи проводяться почергово з кожного боку проїзної частини, щоб рух на дорозі не припинявся, у тій самій технологічній послідовності, що при розширенні дорожнього одягу. Частину узбіччя, що залишилася незміцненою на дорогах I-III категорій, а також грунтові узбіччя на дорогах IV-V категорії зміцнюють за допомогою засіву насінням травосумішей.


Читайте також:

  1. А середній коефіцієнт росту в такому випадку визначається як
  2. Вищий середній нижчий
  3. Вищий, середній, нижчий
  4. Капітальний ремонт.
  5. Капітальний ремонт.
  6. Майстер — керівник електромонтажного виробництва, безпосередній організатор праці робочих на дорученій йому дільниці робіт.
  7. Мал.1 Середній зоровий викликаний потенціал людини (по Б. Ф. Ломову й А. М. Вербаницкому, 1977).
  8. Міжгалузева конкуренція та середній прибуток
  9. Нормований середній бал.
  10. Середній етап
  11. Середній і капітальний ремонти силових трансформаторів
  12. Середній коефіцієнт приросту




Переглядів: 620

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація зимового утримання доріг. | Капітальний ремонт.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.