Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація зимового утримання доріг.

5.5.1. Ефективність зимового утримання доріг залежить від своєчасної підготовки до зимового періоду. Кожна експлуатаційна організація повинна розробити детальний план зимового утримання доріг.

План зимового утримання доріг повинен бути складений з урахуванням досвіду роботи в попередні роки та містити графік робіт, обгрунтування обсягів снігоприносу, схеми захисту від снігових заметів, черговість та строки очистки ділянок доріг від снігу та ліквідації зимової слизькості, склад загонів та порядок роботи машин, схему розміщення баз протиожеледних матеріалів та розрахунок їхньої потреби, порядок організації чергувань та оповіщення про несприятливі погодні умови та інші дані, необхідні для раціональної організації зимового утримання доріг.

5.5.2. Заготівля нових, а також ремонт існуючих снігозатримувальних пристроїв повинні бути закінчені не пізніше ніж за місяць до їх установлення. Установку кілків необхідно закінчувати до настання приморозків, щитів після того, як земля замерзне.

5.5.3. Протиожеледні хімічні речовини та фрикційні матеріали завозять та перемішують влітку до настання дощового періоду.

Потребу в протиожеледних матеріалах визначають розрахунком на підставі даних про число днів із зимовою слизькістю, температури повітря при ожеледі, нормативних витрат протиожеледних матеріалів певного типу на мережу доріг, які обслуговує дорожня організація.

Орієнтовна питома витрата фрикційних матеріалів для боротьби з зимовою слизькістю наведена в таблиці 5.4.

5.5.4. Машини та механізми, що використовують для зимового утримання доріг, повинні бути відремонтовані та повністю підготовлені до експлуатації не менше ніж за місяць до початку зимового періоду. Готовність машин до експлуатації фіксують актом, який підписує комісія в складі представників виробничого підрозділу, і вищестоящого органу.

5.5.5. Дорожньо-експлуатаційні організації повинні мати заправні пункти з постійним десятиденним запасом палива та мастила, гаражі та місця для снігоочисної та розподільної техніки, спеціальні приміщення для відпочинку та обігрівання людей.

5.5.6. Перед початком зимового періоду з водіями та робітниками повинні бути проведені заняття по навчанню раціональним методам роботи.

5.5.7. До 15 жовтня проїзна частина доріг повинна бути відремонтована, узбіччя сплановані. Небезпечні ділянки, що не мають чітких орієнтирів, позначають віхами.

5.5.8. В упрдорах та облавтодорах створюють оперативний резерв машин, що складається з роторних (фрезерно-роторних) снігоочисників та плужних двовідвальних снігоочисників для поновлення проїзду на ділянках снігових заносів великої потужності.

5.5.9. Усі дорожньо-експлуатаційні організації повинні бути обладнані радіозв'язком одна з одною та з дорожньою технікою, що виконує роботи по снігоочистці доріг та розподілу протиожеледних матеріалів.

5.5.10. Інформацію про умови руху на дорогах дорожня служба систематично доводить до відома водіїв, згідно з даними інформаційно-аналітичної системи корпорації "Укравтодор", шляхом установлення тимчасових дорожніх знаків, світлових табло, передачі телефонограм в автогосподарства та при необхідності організації передачі інформації по місцевому радіо та телебаченню.

5.5.11. Дорожня служба повинна виконувати систематичне спостереження та вести облік у журнальній формі основних метеорологічних факторів, що впливають на умови руху транспорту (кількість та тривалість хуртовин, швидкість та напрям вітру, температура, товщина снігового покриву та ін.). Протягом сезону необхідно систематично проводити виміри сніговідкладів біля засобів снігозахисту.

По результатах спостережень уточнюють план зимового утримання доріг на наступний сезон.

Таблиця 5.4. Орієнтовна питома витрата фрикційних матеріалів для боротьби з зимовою слизькістю на автомобільних дорогах України в куб. мна 1 км доріг за сезон

-------------------------------------------------------

| Області і | Значення доріг |

| Автономна республіка Крим |-------------------------|

| | Державні | Місцеві |

|---------------------------+---------------+---------|

| 1 | 2 | 3 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Автономна республіка Крим | 8.61 - 10.84 | 3.62 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Вінницька | 14.3 - 18.25 | 6.5 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Волинська | 5.48 - 9.72 | 2.86 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Луганська | 18.87 - 23.38 | 8.03 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Дніпропетровська | 19.11 - 19.45 | 5.66 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Донецька | 19.78 - 21.59 | 5.4 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Житомирська | 7.89 - 12.5 | 3.69 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Закарпатська | 8.73 - 11.93 | 3.95 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Запорізька | 11.87 - 15.16 | 4.27 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Івано-Франківська | 13.37 - 17.45 | 5.66 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Київська | 13.36 - 19.13 | 5.57 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Кіровоградська | 12.71 - 14.37 | 4.81 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Львівська | 11.02 - 13.47 | 4.66 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Миколаївська | 7.86 - 8.45 | 3.39 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Одеська | 7.17 - 10.03 | 3.25 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Полтавська | 14.0 - 18.09 | 5.41 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Рівненська | 8.69 - 11.78 | 3.34 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Сумська | 17.11 - 24.89 | 6.74 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Тернопільська | 9.26 - 11.94 | 3.86 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Харківська | 16.83 - 22.63 | 6.62 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Херсонська | 6.07 - 7.78 | 2.43 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Хмельницька | 9.86 - 11.46 | 3.92 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Чернігівська | 9.15 - 18.0 | 3.99 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Черкаська | 14.08 - 16.19 | 4.76 |

|---------------------------+---------------+---------|

| Чернівецька | 10.42 - 16.7 | 4.44 |

|---------------------------+---------------+---------|

| В середньому | 12.75 - 15.74 | 5.16 |

-------------------------------------------------------

_________________________

Примітка. Більші значення витрат наведені для доріг міжнародних маршрутів.

5.5.12. Підрозділи дорожньої служби повинні мати і підтримувати в належному стані стаціонарні та тимчасові бази протиожеледних матеріалів.

5.5.13. Терміни ліквідації зимової слизькості на 100 км довжини обслуговування доріг загального користування повинні орієнтовно складати у разі середньорічної добової інтенсивності руху, N авт/добу:

N < 1000 - th < 15

1001 < N < 3000 - th < 10

3001 < N < 7000 - th < 7

N > 7000 - th < 4

Фактичні строки ліквідації зимової слизькості уточнюються та визначаються індивідуально для кожного низового підрозділу з експлуатації доріг з урахуванням технічних параметрів ділянок, що обслуговуються, їх протяжності, розміщення без протиожеледних матеріалів, механізмів, що використовуються, заданого рівня забезпечення безпеки руху та погодно-кліматичних умов.

5.5.14. Усунення зимової слизькості здійснюється з моменту виявлення до повної ліквідації.

 


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  5. Адміністративно-територіальна організація
  6. Аналіз комплексних статей витрат: витрат на утримання та експлуатацію устаткуван­ня, цехові, загальногосподарські, поза виробничі витрати.
  7. Благоустрій доріг.
  8. Благоустрій та утримання території населених пунктів.
  9. Бюджетний устрій в зарубіжних країнах. Організація бюджетного процесу
  10. Вентиляція. Види вентиляції. Організація повітрообміну в приміщеннях, повітряний баланс, кратність повітрообміну
  11. Взаємодія органів публічної влади з трудовими колективами, підприємствами, установами, організаціями
  12. Вибір оптимального розкладу (режиму) роботи в наукових організаціях.




Переглядів: 950

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Боротьба із зимовою слизькістю. | Середній ремонт.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.