Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Бюджетний устрій в зарубіжних країнах. Організація бюджетного процесу

Тема 9. СВІТОВИЙ ДОСВІД БЮДЖЕТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

1. Бюджетний устрій в зарубіжних країнах. Організація бюджетного процесу.

2. Міжбюджетні відносини.

3. Бюджетпо-податкова політика.

4. Бюджетні відносини в розвинених зарубіжних країнах.

 

 

Залежно від організації політико-адміністративної структури розрізняють унітарні, федеративні, конфедеративні держа­ви, яким притаманний відповідний бюджетний устрій (рис. 9.1).

Тривалість бюджетного періоду та інші бюджетні процедури в окремих країнах наведені в табл. 9.1.

Таблиця 9.1Бюджетний процес у зарубіжних країнах

 

Країна Положення про бюджетний період і багаторічне планування Загальні бюджетні обмеження
Авст­рія Бюджетний рік триває з 01.07 до 30.06. Багаторічне планування згід­но із законом не вимагається, але разом з бюджетним законопроек­том подається кошторис на 2 нас­тупні роки У законі відсутні будь-які обмеження
Фран­ція Бюджетний рік співпадає з кален­дарним. Згідно із законом здійс­нюється багаторічне планування на 3 роки Встановлюють конкретні конт­рольні показники щодо обмеження зростання видатків і дефіциту бюдже­ту у % до внут­рішнього європей­ського продукту
Німеч­чина Бюджетний і календарний рік збі­гаються. Обов'язковим є багато­річне планування на 5 років без затвердження парламентом. Перс­пективні оцінки готуються і по­даються до парламенту разом із щорічним бюджетом Можуть встановлювати граничні розміри бюджету
Шве­ція Бюджетний рік триває з 1 квітня до 31 березня. Багаторічне планування на 5 років є обов'язковим, але не затверджується парламентом. Перспективні оцінки готуються і подаються до парламенту на 3 нас­тупні роки Обмеження від­сутні, однак згідно з поточним се-редньостроковим планом протягом 3-х річного періоду необхідно прово­дити скорочення видатків

закінчення табл. 9.1

Вели-коб- рита-нія Бюджетний рік триває з 1 квітня до 31 березня. Багаторічне планування не обов'язкове. Разом з річним бюджетом готуються і подаються! до парламенту перспективні оцінки на 3 наступні роки Поточний се-редньостроковий план повинен підтримувати ве­личину дефіциту в межах, передбаче­них складеними на 3 роки перспектив­ними оцінками
США Бюджетний рік триває з 1 жовтня до ЗО вересня. Вимагається здійс­нення багаторічного планування -на бюджетний рік плюс 4 наступні роки Встановлюється контрольний по­казник скорочення бюджетного дефі­циту. При недотри­манні контроль­ного показника розпочинається процес секвест­рування

Вирішальний вплив на організацію бюджетного законодавства справляє правове забезпечення бюджетної політики (табл. 9.2).

Таблиця 9.2.Рівні правового забезпечення бюджетної політики в країнах ОЕСР

Конституційнийрівень Управлінський рівень Спеціалізований рівень
Більшість консти­туцій має положення щодо управління фі­нансовою діяльністю за трьома напрямами: 1) вимоги про те, 1) Закон про уп­равління бюджетно-фінансовою діяльні­стю, що може набути форми окремого зако­ну (наприклад, Закон 1) Спеціальні зако­ни, що забезпечують спеціальні або постій­ні асигнування для задоволення різних потреб, тобто закони,

 

 

закінчення табл. 9.2

щоб всі державні кошти проходили че­рез спеціальні рахун­ки і витрачалися тіль­ки на підставі повно­важень, передбачених законом; 2) визначення фі­ нансових відносин між загальнодержав­ ним рівнем управлін­ ня і субнаціональни- ми рівнями; 3) положення, по­ в'язані з відповідними повноваженнями за­ конодавчої та вико­ навчої гілок влади стосовно державних фінансів про державний бюд­жет, аудит) або кіль­кох загальних зако­нів, що охоплюють певні напрями; 2) Закон про річ­ний бюджет ухвалю­ється на підставі кон­ституції або закону про управління бюд­жетно-фінансовою діяльністю з метою отримання санкції на витрачання держав­них коштів для вико­нання програм уряду, так званих щорічних асигнувань що санкціонують ви­плати по лінії соціаль­ного забезпечення, державні позики, обслуговування боргу; 2) Для бюджетів багатьох країн ОЕСР притаманна також ви­сока частка (до 70 -80 %) щорічних ви­трат, санкціонованих на підставі інших, від­мінних від закону про бюджет на поточний рік,законодавчих актів

Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. Організація перевезень
  5. II. Організація перевезень
  6. II. Поняття соціального процесу.
  7. IV. План навчального процесу.
  8. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  11. Автономні утворення у зарубіжних державах
  12. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.




Переглядів: 2014

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Податковий контроль за виконанням доходів бюджету | Міжбюджетні відносини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.