МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Благоустрій доріг.Догляд за насадженням, боротьба з шкідниками і хворобами рослин та небажаною деревно-чагарниковою рослинністю. Організація розсадників. 9.6.1. Основне призначення дорожніх розсадників - вирощування садивного матеріалу для снігозахисних та декоративних насаджень у вигляді сіянців та саджанців. 9.6.2. План організації розсадника, вибір місця під його закладення, агротехніка вирощування садивного матеріалу провадяться у відповідності з діючими нормативними документами Держлісгоспу України. 9.7.1. Догляд за снігозахисними насадженнями передбачає, у випадку необхідності, проведення рубок догляду, санітарних рубок з видаленням пошкоджених та усихаючих дерев та чагарників. 9.7.2. Догляд за декоративними насадженнями передбачає розпушування грунту та видалення бур'янів в межах пристовбурних кругів декоративних груп рослин та живоплотах, полив в засушливий період, обрізання та стриження, боротьбу з шкідниками та хворобами. 9.7.3. Технологія всіх перелічених вище робіт повинна відповідати нормам та правилам, прийнятим для зеленого будівництва і лісового господарства. 9.7.4. Боротьба з шкідниками та хворобами в придорожніх насадженнях передбачає проведення систематичного нагляду, а також профілактичних та знешкоджувальних заходів. 9.7.5. У випадках виявлення масових вогнищ захворювання та шкідників необхідно терміново зв'язатися з місцевими станціями захисту рослин для обробки уражених ділянок. 9.7.6. Боротьба з небажаною деревно-чагарниковою рослинністю проводиться у випадках заселення нею укосу земляного полотна, смуги відводу автомобільної дороги. При цьому застосовують для їх знищення гербіциди (арборициди) системної дії, які затверджені до вживання Укрдержхімкомісією (такі, як арсенал, раундап, утал). Хі'мічний засіб боротьби в разі необхідності може поєднуватись на заключній стадії з механічним або термічним засобом боротьби. 9.8.1. При розробці комплексу заходів по благоустрою автомобільних доріг слід передбачати споруди обслуговування. Споруди обслуговування на дорозі поділяються на три групи: - споруди лінійної автотранспортної служби; - споруди, призначені для обслуговування водіїв та пасажирів; - споруди для обслуговування транспортних засобів. До першої групи відносяться автобусні станції і зупинки, автопавільйони. До другої - площадки відпочинку, мотелі, кемпінги, пункти харчування та торгівлі, пости Державтоінспекції. До третьої - автозаправні станції (АЗС), станції технічного обслуговування (СТО), пункти технічної допомоги (ПТД), пункти для миття автомобілів, стоянки, що охороняються, тощо. 9.8.2. Найбільш ефективною організацією побутового та технічного обслуговування є об'єднання установ у комплексі. Комплекси обслуговування формуються навколо головних споруд обслуговування, до яких відносяться площадки відпочинку та АЗС. Комплекси обслуговування, що рекомендуються, наведені у таблиці 9.5. Особливу увагу необхідно приділити щодо влаштування на дорогах загального користування стоянок автомобільного транспорту, що охороняються, та їх обладнання об'єктами сервісу у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України N 567. Перелік місць на дорогах загального користування, де можуть розміщуватися такі стоянки, та їх кількість визначаються Корпорацією "Укравтодор", і Головним управлінням Державтоінспекції МВС виходячи із фактичного стану руху на дорогах. 9.8.3. Розміщення елементів обладнання доріг та об'єктів сервісу, зокрема площадок відпочинку, СТО та ін., повинно проводитися з врахуванням місцевих умов у відповідності з діючими рекомендаціями. 9.8.4. Проектування та створення елементів благоустрою, оформлення доріг та декоративного озеленення повинно проводитися у відповідності з принципами архітектурно-ландшафтного проектування автомобільних доріг, на основі загальної архітектурної схеми дороги. 9.8.5. Автобусні зупинки за межами населених пунктів слід розміщувати на прямих або кривих з радіусами у плані не менше 1000 м - для доріг I і II категорій, 600 м - доріг III категорії і 400 м для доріг IV категорії при поздовжніх ухилах не більше 40%о. При цьому повинні бути забезпечені норми видимості для доріг відповідних категорій. Автобусні зупинки на дорогах I категорії розташовують одна проти другої, а на дорогах інших категорій змішують по ходу руху на відстані не менше як 30 метрів між ближніми боковими стінками автопавільйонів. У зонах перехресть та примикання доріг автобусні зупинки розміщують за перехрестям на відстані 50 метрів. На дорогах загального користування I-III категорій автобусні зупинки слід влаштовувати не частіше, ніж через 3 км, а в курортних районах та густонаселеній місцевості - 1,5 км. 9.8.6. У місцях автобусних зупинок необхідно передбачити зупинкові та посадочні площадки, автопавільйони для пасажирів. Ширину зупинкових площадок слід приймати рівною ширині основних смуг проїзної частини, а довжину - в залежності від кількості автобусів, що одночасно зупинилися, але не менш, ніж 10 м. Автобусні зупинки на дорогах I категорії слід розміщувати за межами земляного полотна, з метою безпеки їх слід віддаляти від проїзної частини. Зупинкові площадки на дорогах Iб-III категорій як правило повинні відділятися від проїзної частини розділювальною смугою. 9.8.7. Посадочні площадки на автобусних зупинках розташовують на 0,2 м вище поверхні зупинкових площадок і обмежують бордюрами. Ці площадки повинні мати тверде покриття на площі не менше 19 x 2,0 м. Відстань від ближньої грані автопавільйона для пасажирів до кромки зупинкової площадки повинна бути не менш 3 м. В зоні автобусних зупинок бордюр встановлюють без зміщення від кромки зупинкової смуги та ділянок перехідно-швидкісної смуги, що прилягає до неї. Від посадочних площадок у напрямі основних потоків руху пасажирів слід проектувати доріжки та тротуари до існуючих вже тротуарів, вулиць або пішохідних доріжок, а при їх відсутності - на відстань не менш за бічну видимість. Автопавільйони будують на основі типових проектів і найбільш цікавих проектів раніше побудованих павільйонів. Таблиця 9.5. Комплекси обслуговування. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ | Номер | | Склад на першу | | | комп- | Призначення | чергу | Склад на перспективу | | лексу | | | | |-------+--------------------------------------------------+------------------+----------------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | |-------+--------------------------------------------------+------------------+----------------------| | 1. | Площадки відпочинку для короткочасних зупинок | Площадки | Площадки відпочинку, | | | автомобілів та відпочинку пасажирів без | відпочинку | засоби технічного | | | забезпечення умов для нічлігу | | обслуговування, | | | | | кіоск | |-------+--------------------------------------------------+------------------+----------------------| | 2. | Невеликі комплекси, призначені для короткочасних | Площадки | АЗС, пункти | | | зупинок автомобілів, відпочинку пасажирів та | відпочинку, | харчування, | | | технічного обслуговування транспортних засобів | АЗС, пункти | пункти торгівлі, | | | без забезпечення умов для нічлігу | харчування, | пункти технічної | | | | торговий кіоск | допомоги | |-------+--------------------------------------------------+------------------+----------------------| | 3. | Великий комплекс дорожнього сервісу, | Кемпінг, пункти | Мотель, пункти | | | призначений для тривалої зупинки з забезпеченням | харчування, | харчування, | | | умов для нічлігу | торговий кіоск, | торговий кіоск, | | | | ПТД або споруди | СТО, АЗС | | | | технічного | | | | | обслуговування, | | | | | стоянки | | | | | автотранспорту, | | | | | що охороняються, | | | | | пост ДАІ | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------ 9.8.8. На найважливіших інтуристських маршрутах, на дорогах в зонах масового відпочинку, курортних та заповідних зонах, на підходах до міст, біля історичних місць та ін. автопавільйони доцільно будувати за індивідуальними проектами, розробленими з урахуванням місцевих умов, традицій народної архітектури та стильової єдності певної ділянки дороги. 9.8.9. За умовами безпеки, санітарно-гігієничними та естетичними вимогами не слід розміщувати автопавільйони нижче рівня проїзної частини. 9.8.10. На ділянках автобусних зупинок, біля автопавільйонів, як тимчасовий захід, необхідно влаштовувати місця для відпочинку та очікування транспорту на відкритому повітрі з необхідним устаткуванням (лавами, урнами, вазами та ін.) та озелененням. 9.8.11. На автомобільних дорогах загального користування можливі два типи споруд для стоянки та короткочасного відпочинку: - площадки відпочинку; - стоянки, що охороняються та площадки короткочасної зупинки автомобілів (біля місць громадського харчування, торгівлі, масового відпочинку та ін.). 9.8.12. Середні відстані між спорудами відпочинку та стоянки визначаються з умов забезпечення раціонального режиму праці і відпочинку водіїв у конкретній дорожній обстановці. При цьому слід враховувати важливість і напруженість роботи водіїв. Для забезпечення середньої відстані між спорудами відпочинку та стоянки слід використовувати "Рекомендації по обладнанню автомобільних доріг елементами сервісу та облаштування дороги" Міндорбуду УРСР. 9.8.13. Підприємства, які вирішують питання влаштування та експлуатації на дорогах загального користування стоянок автомобільного транспорту, що охороняються, та їх обладнання об'єктами сервісу, зобов'язані передбачати комплексну забудову наданих земельних ділянок із влаштуванням у першочерговому порядку: - удосконаленого покриття автомобільної стоянки, її огородження і охорони; - під'їздів до стоянки від дороги загального користування згідно з вимогами нормативних документів; - туалетів і душових кабін ; - інших об'єктів для надання сервісних послуг водіям і пасажирам. Зазначені підприємства мають передбачати також відокремлення території стоянки від дороги згідно з діючими нормами та правилами. 9.8.14. Для забезпечення безпеки руху та підвищення транспортно-експлуатаційних показників на основних смугах руху та ізоляції автомобілів, що зупиняються, необхідно передбачити комплекс заходів по організації руху на площадках забезпечення бічної видимості та попередження раптового виходу людей на дорогу. Розміщення площадок відпочинку біля доріг залежить від місцевих умов. Як правило, площадки відпочинку віддаляють від кромок проїзної частини на відстань бічної видимості, яка складає для доріг I-III категорій 25 та для доріг IV категорії 15 м, але не далі ніж за 100-150 м від дороги. Площадки для зупинки на дорогах I-III категорій повинні бути відділені від проїзної частини спеціальними смугами шириною не менше 2,7 м. 9.8.15. Для зменшення кількості з'їздів і виїздів на дорогах I-III категорій і економії коштів на будівництво перехідно-швидкісних, смуг з'їзди на площадки відпочинку рекомендується робити спільними зі з'їздами на I дороги IV категорії, розміщуючи площадки так, щоб забезпечувалась видимість в зонах перехресть та примикань. 9.8.16. Площадки відпочинку слід будувати біля мальовничих місць, рік та озер, на лісових галявинах. В степовій місцевості перевагу слід віддавати місцям біля гаїв та полезахисних лісових смуг. Біля річок та водоймищ площадки розміщують за межами водоохоронних зон. 9.8.17. При складенні генерального плану площадок відпочинку змішаного складу автомобілів рекомендується зонування території з виділенням зон стоянок (окремо для легкового та вантажного транспорту), профілактичного обслуговування транспорту (естакади для огляду автомобілів, щити для регулювання, питне джерело, вогнище для підігріву та приготування їжі, місце харчування, контейнери для сміття, туалет), зони відпочинку, де крім окремих зон відпочинку повинні бути, по можливості, передбачені місця для наметів, дитячі майданчики для гри, спортивні майданчики і т. ін. 9.8.18. Для створення комфорту та зручності на площадці відпочинку бажане застосування комплексів малих архітектурних форм (лави, альтанки, лісові меблі, туалети, урни, столи, довідкові щити та ін.) з врахуванням місцевих особливостей та традицій народної архітектури даного району. 9.8.19. На площадках відпочинку повинні установлюватися маршрутні схеми з інформацією про розміщення на прилеглих до площадки ділянках дороги автозаправних станцій, станцій технічного обслуговування, пунктів харчування, медичної допомоги та зв'язку, історичних та архітектурних пам'ятників, готелів, кемпінгів, постів ДАІ та інших об'єктів, які являють інтерес для користувачів доріг. 9.8.20. При розробці проектів телефонного зв'язку на дорогах вищих категорій на площадках відпочинку доцільно передбачити установку колонок дорожнього зв'язку. 9.8.21. Площадки, які розташовані біля будинків та споруджень автотранспортної служби, постів ДАІ, пунктів харчування, готелів, історичних пам'яток та ін., при наявності поблизу джерел електроенергії повинні бути освітлені, а стоянки автомобілів, що охороняються, повинні відповідати вимогам постанови КБМУ N 567 від 18 серпня 1994 р.
Читайте також:
|
||||||||
|