МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Реконструкція придорожнього озеленення автомобільних доріг.Протиерозійне озеленення, укріплення укосів земляного полотна та виїмок. 9.4.1. Створення протиерозійних насаджень має основну мету - захист доріг від водної та вітрової ерозії, а також боротьбу із зсувами. Їх створення в кожному випадку проводять за спеціально розробленим проектом. Застосування травосумішей для створення живого рослинного покриву (газону) є також однією з форм протиерозійного озеленення. 9.4.2. Протиерозійні насадження з деревних та чагарникових порід розміщують в смузі відводу автомобільних доріг для захисту їх від утворення ярів, селевих потоків та зсувів. З цією метою використовують породи, що швидко укорінюються, та коренево-паросткові. 9.4.3. На затоплюваних заплавах рік для захисту від розмивання укосів дамб та насипів проводять роботи по їх укріпленню шляхом створення посадок з місцевих чагарникових та деревовидних верб, розміщуючи їх смугами вздовж укосів в межах вищого та нижчого рівнів води. Посадки починають висаджувати від лінії вищого рівня води та розширюють відповідно до її зниження. 9.4.4. На зсувних схилах висаджують деревні породи з потужною кореневою системою паралельно з створенням мережі водовідвідних канав. 9.4.5. Для захисту доріг від селевих потоків застосовують посадки масивних насаджень на селенебезпечних схилах в поєднанні з відповідними технічними засобами. 9.4.6. Для захисту доріг від піщаних заносів проводять піскозахисне озеленення прилеглих до дороги піщаних територій шляхом створення деревно-чагарникових насаджень або проводять висів трав за індивідуальними проектами. 9.4.7. Для укріплення рівних площин та пологих укосів в смузі відводу доріг застосовують висівання насіння газонних трав. Для цього беруть низові кореневищні, кореневищно-дірчастокущові та дірчастокущові трави, що мають достатню стійкість до відсутності вологи в грунті та утворюють суцільну міцну дернину. Тривкий газон одержують з суміші, складеної з 3-4-х видів трав. Як варіанти можуть бути використані: 1-й тонконіг луговий - 65% вівсяниця червона - 20% польовиця волосовидна - 15% 2-й райграс пасовищний - 20% тонконіг луговий - 30% польовиця біла - 30% вівсяниця ампле - 20% 3-й тонконіг луговий - 20% вівсяниця червона - 45% райграс пасовищний - 15% вівсяниця лугова - 15% конюшина біла - 5% 9.4.8. Догляд за газоном включає прополювання, скошування (1-2 рази на місяць), підживлення мінеральними добривами, полив (10 л/кв. м на один раз) та боротьбу з широколистими багаторічними бур'янами з застосуванням гербіцидів вибіркової дії, які затверджені Укрдержхімкомісією до вживання (такі, як діален, лонтрел, ковбой). 9.4.9. Для закріплення крутих укосів застосовують обдернування. Джерелом дернини є природні луги, спеціалізовані господарства по вирощуванню дернини. 9.4.10. Для дорожнього господарства придатний полігонний спосіб одержання торфодернових килимів, при якому вирощування здійснюється на спеціальних площадках з цементобетонним та плівковим покриттям. 9.4.11. При залуженні високих крутих укосів та схилів застосовують гідропосів багатолітніх трав, який включає в себе нанесення робочої суміші, складеної з насіння багатолітніх трав, мінеральних добрив, мульчуючого та плівкоутворюючого матеріалу та води, механізованим шляхом. З цією метою використовуються серійні гідросівалки МК-14-1 та МК 14 А-1 продуктивністю 1500 кв. м за зміну. 9.5.1. При проведенні робіт по реконструкції автомобільних доріг необхідно, по можливості, прагнути зберігати існуючі насадження в межах смуги відводу, проте це не завжди вдається, тому виникає необхідність в їх реконструкції. 9.5.2. При виправленні траси в плані можливі такі варіанти впливу реконструкції дороги на придорожні снігозахисні насадження: а) наближення дороги до існуючих насаджень викликає різке зниження захисної ролі насаджень, тому що завітряний шлейф снігового валу навіть при невеликому (до 20 куб. м/м) обсязі снігоприносу лягає на дорогу, якщо віддалення від бровки земляного полотна стає менше 10 м; б) віддалення дороги від існуючих насаджень може підвищити захисну роль снігозахисного насадження, якщо відстань між лісовою смугою та дорогою буде в межах існуючих нормативів (до 70 м), або знадобиться розкорчування віддаленого насадження та створення нового, на потрібній за вимогами снігоприносу відстані; в) вихід нового напрямку дороги на існуюче придорожнє насадження вимагає його розкорчування та створення нового снігозахисного насадження у відповідності з нормативами та конкретними умовами. 9.5.3. При розширюванні земляного полотна в процесі реконструкції автомобільної дороги можливі такі випадки негативного впливу цього заходу на придорожнє озеленення: а) двобічне розширювання земляного полотна наближає дорогу до існуючих снігозахисних насаджень, зменшуючи і без того невелику відстань до неприпустимої малої величини: шлейф снігового валу при заметілях виходить на дорогу; в цьому випадку, необхідна термінова реконструкція насаджень; б) при однобічному розширюванні земляного полотна воно, як правило наближається до снігозахисного насадження майже впритул; необхідна також негайна реконструкція насаджень. 9.5.4. Піднімання земляного полотна, як правило, відбувається одночасно з його розширюванням і негативний вплив цих заходів на придорожнє озеленення неминучий. При цьому можливі такі випадки: а) піднімання та розширювання земляного полотна наближає дорогу до снігозахисного насадження, знижує його захисну роль; необхідна реконструкція; б) при підніманні земляного полотна можуть бути досягнуті незаносні позначки, тоді доцільно снігозахисні насадження реконструювати в декоративні та ландшафтно-групові. 9.5.5. Додаткове обладнання дороги площадками відпочинку, місцями стоянок автотранспорту тощо, здійснює вплив на придорожнє озеленення, коли площадка влаштовується на місці існуючого снігозахисного насадження, при цьому частина рослин викорчовується, а частина використовується при благоустрої території з посадкою додаткових деревно-чагарникових рослин. Читайте також:
|
||||||||
|