МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Класифікація пасажирських автомобільних перевезень.
Пасажирські автомобільні перевезення класифікуються за рядом ознак. 1.За видом транспортних засобівпасажирські автомобільні перевезення діляться на [33]: - автобусні; - перевезення, які здійснюються легковими автомобілями. 2. За належністю транспортних засобівперевози, які виконуються автомобілями [33]: - загального користування (автомобілі належать державі або органам місцевої влади); - відомчим автотранспортом, який належить окремим міністерствам, відомствам, підприємствам; - власними легковими автомобілями; - легковими автомобілями, які взяті на прокат. 3. За видами сполучень пасажирські сполучення бувають [33]: а) міськими; б) приміськими; в) місцевими (сільські або внутрішньорайонні); г) міжміські; д) міжнародні. а) Міські перевезення виконуються автобусами та легковими автомобілями – таксі на конкретних маршрутах. б) Приміські перевезення призначені для доставки приміського населення в місто і назад, а також – міського населення в приміські зони і назад. Для їх здійснення використовуються автобуси, маршрутні таксі для регулярного сполучення. в)Місцеві(сільські) пасажирські перевезенняобслуговують сільське населення автобусами. Такі маршрути з’єднують сільські населенні пункти з районними і обласними центрами, залізничними вокзалами, річними портами. г)Міжміські перевезення на автомобільних магістралях на відстань більше 50 км від міської межі [33]: - внутрішньо обласні для зв’язку міст всередині області; - міжобласні між областями; Таким перевезенням властиві великі відстані перевезень (1000 км і більше) і хороші дорожні умови. Тому для них швидкісні і комфортабельні автобуси з необхідним обладнанням для зберігання багажу і ручної поклажі, буфетів, туалетів. д) Міжнародні автомобільні перевезення здійснюються з перетином державних кордонів двох і більше держав в регулярному режимах. 4. За призначенням автомобільні пасажирські перевезення діляться на [33]: - екскурсійні; - туристські; - службові; - шкільні; - вахтові; - спеціальні. 5. За формою організації пасажирські перевезення бувають [33]: - маршрутні перевезення проводяться постійно за конкретними маршрутами, строго за розкладом з посадкою-висадкою пасажирів на завчасно встановлених зупинках; - перевезення за замовленням проводяться на підставі договорів і разових замовлень підприємств, організацій і людей; - прямі змішані перевезення проводяться автомобільним транспортом разом з іншими видами транспорту на підставі єдиного квитка на весь маршрут перевезення і за узгодженими розкладами рух транспортних одиниць різних видів транспорту. Автомобільні перевезення мають наступні особливості: - збільшуються обсяги перевезень в міжміському, внутрішньо міському, приміському і міжнародному сполученнях; - в малих містах і поселеннях міського типу автомобільний транспорт – основний вид масового пасажирського транспорту; - міські і приміські автобусні маршрути, як правило, носять регулярний характер зв’язку із залізничними, річними і морськими вокзалами; - автомобільний транспорт обслуговує дальні перевезення в умовах відсутності залізничних, повітряних і водних зв’язків; - автомобільний транспорт в багатьох регіонах доповнює залізничний; - перевезення пасажирів легковими автомобілями поширюються через комфортабельність, зручність, високу швидкість, можливість здійснити перевезення „від дверей до дверей”. Автомобілізація держави, крім основної призначенності (задоволення потреб населення в перевезеннях), виконує важливу економічну і соціальну функцію. Так, автомобільній промисловості держав Європейського Економічного Співтовариства (ЄЕС) і в США та Японії характерні такі показники [33]: - споживає 20% сталі і продукції машинобудування; - близько 15% каучуку і 5% скла (держави ЄЕС); - дає 20% національного доходу (США, Японія); - забезпечує роботою п’яту частину всіх людей, зайнятих в промисловості(США, Японія).
Читайте також:
|
||||||||
|