МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
АвтобусиКласифікація автомобілів
У відповідності до транспортної класифікації автомобілі діляться на три групи через дорожні обмеження [33]: До першої групивідносяться автомобілі і автопоїзда, що використовуються на автошляхах з допустимим навантаженням до 15 м від поодинокої вісі і повною масою автопоїзда до 60 т (автобуси всіх марок ЛАЗ, Лаз-677, Лаз-5256, „Икарус”-250, -255, -260, -280). До другої групи відносяться автомобілі і автопоїзда, що використовуються на автошляхах з допустимим навантаженням до 6 м від поодинокої вісі і повною масою автопоїзда до 30 т (автобуси ПАЗ, КАВЗ, РАФ, ГАЗелі і всі легкові автомобілі). До третьої групи відносяться важкі автомобілі, які не допускаються до експлуатації на шляхах загального користування із вістовими навантаженнями, більшими ніж їх граничні значення (таких пасажирських автомобілів не має). Всі автомобілі розділяються на [33]: - транспортні,призначені для перевезень пасажирів і вантажів; - спеціального призначення відносяться до групи нетранспортних автомобілів (автомобілі швидкої допомоги, пожежні та інші). Транспортні автомобілі (автопоїзда) бувають [33]: - вантажні; - пасажирські. Пасажирські автомобілі розділяються на: - автобуси,які представляють собою пасажирські автомобілі для перевезень 9 і більше пасажирів; - легкові автомобілі. Автобуси, легкові і вантажні автомобілі поділяються за [33]: 1. конструктивними схемами; 2. типом кузова; 3. розмірністю; 4. видами перевезень; 5. типами двигуна, що використовуються; 6. прохідністю. 1.Автобуси за своїми конструктивними схемами бувають [33]: - поодинокими (одноповерховими, в півтора поверхи, двоповерхові); - з’єднаннями (тягач з двигуном з’єднано із напівпричепом з поворотним кругом, по якому здійснюється перехід із салона-тягача в салон напівпричепа); - у вигляді автопоїзда (автобус, з’єднаний з автобусним причепом). 2.Автобуси за типом кузовабувають [33]: - капотними; - вагонними (Лаз, ЛАЗ, „Икарус”). 3.Автобуси в залежності від розмірів (місткості)діляться на п’ять груп, але в практичних умовах автобуси зручно поділяти не за довжиною, а за їх місткістю [33]: - особливо малі (мікроавтобуси 10 місць для сидіння); - малі місткістю для міських маршрутів 18-22 місць для сидіння, приміських і міжміських маршрутів 20-25 місць для сидіння; - середні,місткістю для міських маршрутів 20-25 місць для сидіння, приміських і міжміських маршрутів 25-35 місць для сидіння; - великі,місткістю для міських маршрутів 35-40 місць для сидіння; - дуже великі автобуси,місткістю для міських маршрутів 35-45 місць для сидіння. 4. Автобуси за видами перевезень бувають [33]: - міські;приміські;міжміські;місцеві (внутрішньорайонні, сільські);туристські; - екскурсійні;шкільні. 5.Автобуси в залежності від розміщення двигунівбувають з [33]: - з переднім розміщенням двигуна; - заднім розміщенням двигуна; - розміщенням двигуна під підлогою автобуса. Легкові автомобілі: 1. Легкові автомобілі за конструктивними схемами діляться [33]: - - із класичним компонуванням ( переднє розміщення двигуна і задніми ведучими колесами); - передньоприводні (переднє розміщення двигуна і передні ведучі колеса); - із заднім розміщенням двигуна. 2. Легкові автомобілі за типом кузовавиконуються у вигляді [33]: - купе: дводвірна модель; - седана: чотирьохдвірна модель; - універсала: п’яти-, рідко трьохдвірна модель з розміщенням одних дверей позаду; - лімузина (із перетином в середині салону); - кабріолета (із верхом, що відкривається); - фаетона (із верхом, що знімається і боковими дверима). 3. Легкові автомобілі в залежності від розмірності поділяються на класи у відповідності з робочим об’ємом двигуна і кількістю місць: - особливо малі: робочий об’єм – до 1,2 л, число місць – 2 або 4; - малі: робочий об’єм – від 1,2 л до 1,8 л, число місць 4 або 5; - середні: робочий об’єм – від 1,8 л до 3,5 л, число місць 5 або 6; - великі: робочий об’єм – більше 3,5 л, число місць 7 або 8. 4. Легкові автомобілі за видами перевезень діляться на [33]: - автомобілі загального користування (таксі); - відомчі автомобілі; - власні автомобілі; - автомобілі, які взяті на прокат. 5. Легкові автомобілі за типом двигуна, що використовуються діляться на автомобілі із [33]: - карбюраторним двигуном, який працює на бензині; - дизельними двигунами; - двигунами, які працюють на газу; - газотурбінними двигунами; - електричними двигунами. 6. Легкові автомобілі за прохідністю діляться на автомобілі [33]: - дорожнього виконання (з обмеженою прохідністю) для руху по шляхам; - підвищеної і високої прохідності (для руху в тяжких шляхових умовах і умовах бездоріжжя).
|
||||||||
|