МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Техніко-експлуатаційні якості автомобілів і їх вплив на показники ефективності використання автомобілів.
Найважливішими техніко-експлуатаційними якостями автомобіляє [33]: 1. габаритні розміри; 2. маса; 3. пасажиромісткість; 4. швидкісні властивості; 5. безпека руху; 6. зручність використання; 7. паливна економічність; 8. прохідність. 1. Максимальні габаритні розміри [33]: - довжина поодинокого автомобіля складає не більше 15 м, автопоїзда (тягач і напівпричіп або причіп) – 20 м, автопоїзд з двома і більше причепами – 24 м; - висота автомобіля – не більше 3,8 м; - ширина автомобіля – не більше 2,6 м. Для оцінки використання габаритних розмірів автомобіля є коефіцієнт використання габариту (відношення площі, яка призначається пасажирам до загальної площі, яку займає автомобіль) і коефіцієнт компактності(відношення габаритної площі. Яку займає автомобіль і його номінальної місткості). 2. Маса автомобіляхарактеризується величиною маси: а) у спорядженому стані (маса заправленого автомобіля із запасним колесом, інструментом і водієм), б) повної маси (складається із маси в спорядженому стані і розрахункової маси пасажирів), в) сухої маси (маса не заправленого автомобіля без інструменту і запасного колеса) г)максимальної маси (не повинна перевищувати 60 т для першої групи і 30 т – для другої групи). Оцінка масової характеристики проводиться за допомогою коефіцієнта спорядженої маси (відношення спорядженої маси і номінальної місткості). 3. Пасажиромісткість- загальна кількість пасажирів в салоні пасажирського автомобіля. Номінальна місткість автобусів представляє собою суму місць для проїзду сидячи і стоячи [33]: - для міських автобусів приймається 5 пасажирів на 1 кв.м площі підлоги, що не зайнята сидіннями; - для приміських автобусів приймається 3 пасажири на 1 кв.м площі підлоги, що не зайнята сидіннями; - для міжміських автобусів місткість визначається лише в залежності від кількості сидінь; - максимальна місткість визначається, виходячи із нормативу – 8 пасажирів на 1 кв.м площі підлоги, що не зайнята сидіннями. Визначення ступені використання місткості автомобіля проводиться з використанням коефіцієнта наповнення (використання місткості). Який визначається відношенням фактичної кількості пасажирів в автобусі і номінальної місткості. 4. Швидкісні властивості автомобіля характеризуються наступними показниками: - технічна швидкість (середня швидкість автомобіля); - максимальна швидкість (межа максимальних швидкісних можливостей); - інтенсивність розгону (можливість швидко рушити з місця). Інтенсивність розгонувказує на можливість автомобіля швидко рушити з місця, що важливо для міського руху. Інтенсивність розгону – це тривалість цієї операції для досягнення швидкості руху 60км/год з номінальним навантаженням на горизонтальній дорозі (для легкових автомобілів необхідно досягти швидкість під час розгону – 100км/год.).для автобусів інтенсивність розгону – до 50 сек. для з’єднаних і до 35 сек. для всіх інших. 5. Безпека автомобіля забезпечує життя і здоров’я людей, збереження транспортних засобів і багажу. Завдяки комплексності цього показника він характеризується наступним [33]: -стійкість – властивість автомобіля рухатися без бічного ковзання і перекидання; - надійність органів управління визначається встановленими конструктивними особливостями певного автомобіля; - гальмівні якості характеризують можливість зупиниться автомобілю на мінімальній відстані. Безпека автомобіля буває [33]: - активна безпека– властивість автомобіля зменшувати імовірність дорожньо-транспортних пригод (ДТП) завдяки можливості змінити напрямок руху на його початку; - пасивна безпека – властивість автомобіля зменшувати наслідки ДТП; коли водій вже не взмозі запобігти ДТП; результатом проявлення пасивної безпеки є зменшення ступеню травмування водія і пасажирів (внутрішня безпека) і інших учасників руху (зовнішня безпека); - після аварійна безпека – властивість автомобіля після здійснення ДТП швидко його ліквідувати і запобігти виникненню нового; - екологічна безпека характеризує властивість автомобіля зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище; 6. Зручність використання автомобіля оцінюється по рівню зручності посадки-висадки, а також поїздки пасажирів: комфортабельність, плавність ходу, розміри проходів, ширина дверей, наявність опалення, вентиляції, освітлення та інше. 7. Паливна економічність оцінює можливість автомобіля здійснювати перевезення при забезпеченні найменших витрат палива на один пасажиро-кілометр; 8. Прохідність автомобіля – це його можливість рухатися в різних дорожніх умовах (в тому числі і по бездоріжжю). На перспективу для освоєння різних пасажиропотоків і роботи в різних умовах суспільству потрібні різні типи автомобілів (автобусів і легкових автомобілів, але всі вони повинні задовольняти наступні умови [33]: - висока продуктивність; - економічність в роботі; - високий рівень комфортабельності; - повна безпека пасажирів при перевезеннях. Враховуючи те, що автомобілі працюють в різних умовах, виконуючи різноманітні вимоги різних категорій пасажирів, перспективні параметри нового рухомого складу необхідно формулювати окремо для груп автомобілів – автобусів: міських, приміських, сільських, міжміських, міжнародних, маршрутних таксі; легкових автомобілів: для міста і села. Читайте також:
|
||||||||
|