МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Елементи перевізного процесу на пасажирському автомобільному транспорті.Методика обґрунтування доцільності використання автомобільного транспорту в пасажирських перевезеннях. Організація руху транспортних засобів за розкладом. Організація та обладнання автобусних маршрутів. Пасажиропотоки на автомобільному транспорті. Елементи перевізного процесу на пасажирському автомобільному транспорті. План Тема 12. Оцінка ефективності функціонування пасажирського автомобільного транспорту. Перевізний (транспортний) процес на автомобільному транспорті представляє собою сукупність операцій, виконання яких забезпечує переміщення пасажирів із одного пункту в інший з врахуванням виконання подачі рухомого складу на посадку, продажу квитків, формування пасажиропотоків, посадки-висадки пасажирів. Під час виконання перевізного процесу за певний період здійснюється перевезення пасажирів на відстань по кожному і-му маршруту. При цьому виконується транспортна (перевізна) робота:
(12.1) де і=1,2,3,...,п – кількість автобусних маршрутів, які обслуговуються транспортною компанією. Циклом перевізного процесу називається весь комплекс виконаних операцій, необхідних для доставки пасажирів. Він складається із наступних елементів: рух автобуса по перегонах, простої на проміжних зупинках, відсутній на кінцевих пунктах. Рейсом називається сукупність операцій, які виконуються при русі автобуса від початкового до кінцевого пункту. Процес перевезень пасажирів на основі логістичних принципів і системного аналізу слід розглядати взагалі як складну систему, яка складається із наступних підсистем: - переміщення пасажирів до зупиночних пунктів і назад; - продаж проїзних документів; - формування пасажиропотоків; - переміщення транспортних засобів для посадки; - посадка-висадка пасажирів. Вхідним потоком в систему є замовлені потреби пасажирів для здіснення їх перевезень і наявні транспортні засоби з конкретними технічними характеристиками. Вихідний потік із системи – це своєчасно і якісно обслужені пасажири. В реальних умовах бувають відхилення від завчасно наміченої технології. Для оптимізації перевізного процесу необхідно розробити математичну його модель, максимально наближену до реального відображення його протікання. Ступінь адекватності моделі фактичній реалізації транспортного процесу залежить від вірного прокладання його на елементи (ланки), результатів їх аналізу, і знання їх точних закономірностей. З точки зору інтересів пасажира дослідженню підлягають наступні елементи перевізного транспортного процесу: - тривалість підходу пасажира до зупинки - ; - очікування транспортного засобу і посадка пасажирів в нього - ; - переміщення пасажира в транспортному засобі - ;; - переміщення пасажира після висадки в кінцевому пункті до місця призначення - . Загальний час поїздки пасажира складає:
(12.2) - Відстань руху пасажира пішки визначається ним самим і характеризується як максимально критична і оцінюється максимально доступною тривалістю підходу до зупиночного пункту пасажиром пішки. Середня тривалість пішого переходу залежить від щільності транспортної мережі, підвищення якої сприятиме скороченню зони пішохідної доступності маршруту. - На тривалість елементу посадки пасажирів в транспортний засіб впливає тривалість очікування автобуса. У випадку підходу пасажира до зупинки в момент відправлення транспортного засобу пасажир здійснює посадку без очікування, а коли він підходить в момент його відправлення, то пасажир вимушений очікувати наступний транспортний засіб протягом тривалості інтервалу . - Переміщення пасажирів в транспортному засобі за певним маршрутом складається із двох елементів: - рух автобуса на перегонах (між зупиночними пунктами); - тривалість стоянок автобусів для посадки-висадки пасажирів на зупиночних пунктах. - Тривалість простою транспортних засобів на проміжних зупинках залежить від його технічної характеристики і кількості пасажирів, які здійснюють посадку-висадку на даній зупинці (прямо пропорційна залежність). Після дослідження закономірностей всіх елементів перевізного процесу з використанням сучасного математичного апарату складається математична модель системи організації пасажирського обслуговування для конкретного регіону, модель яка дає можливість спрогнозувати перспективний шлях розвитку компанії.
Читайте також:
|
||||||||
|