Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Роботи по експлуатаційному утриманню доріг.

ТИПОВІ СХЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РУХУ ТРАНСПОРТУ

ВИМОГИ ДО ОГОРОДЖЕНЬ ТА ІНШИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ

5.1. В якості поперечного огородження ділянки дороги, де виконуються роботи, використовують інвентарні бар'єри, конструкція яких відповідає вимогам діючих норм. Бар'єри встановлюють на відстані 15-20 м від місця виконання робіт. При наявності об'їзду бар'єри встановлюють під кутом 60-75 до напрямку руху, в інших випадках - перпендикулярно. На бар'єрах повинні бути розміщені світлоповертаючі знаки 1.4.1, 1.4.2, 1.4.3, які вказують напрямок руху транспортних засобів для об'їзду місця виконання робіт (мал. 1). Бар'єри повинні мати пристрої для закріплення на них тимчасових дорожніх знаків і сигнальних ліхтарів.

5.2. Для поздовжнього огородження місць проведення робіт повинні застосовуватись віхи направляючі або конуси направляючі, або бар'єри огороджуючі, які встановлені один біля одного без розривів (мал. 2, 3, 4). Для позначення плавного зміщення напрямку руху транспорту на підходах до місця проведення робіт застосовують знаки 4.7, 4.8 або віхи, або конуси, або поперечні загороди згідно схем. Віхи (800 x 150 мм) та конуси (600 x 420 x 420 мм) повинні мати світлоповертаючу поверхню (смуги червоного та білого кольору шириною 150 мм).

5.3. Нахил направляючої лінії із знаків 4.7, 4.8, віх, конусів, поперечних загород з знаками 1.4.1, 1.4.2, 1.4.3 повинен бути 1:50.

5.4. Якщо на проїзній частині або на узбіччі, тротуарі, розділювальній смузі, направляючому острівці, чи на відстані менше 4 м від проїзної частини влаштовується ровик, траншея, корито і т. п. глибиною більш ніж 0,2 м, перед ним необхідно встановлювати огородження з бетонних блоків, бар'єрного або парапетного типу огородження висотою 0,75-0,8 м.

5.5. Для забезпечення руху пішоходів через ровики, траншеї, кювети і інші споруди застосовують тимчасові містки шириною не менше 1 м з перилами (поручнями) висотою 1 м. Якщо в межах місця виконання робіт знаходиться тротуар або пішоходна доріжка, перед початком і кінцем ділянки дороги повинні бути організовані пішохідні переходи для руху пішоходів по тротуарі або доріжці, що розташовані з іншого боку дороги. Для цього перед дільницею робіт встановлюють транспаранти "Пішоходи перейдіть на ліву (праву) сторону" та дорожні знаки "Пішохідний перехід".

6.1.1. При проведенні дорожніх робіт за межами проїзної частини (скошування трави, вирубка чагарника, ремонт і утримання водовідводних споруд, нанесення елементів вертикальної розмітки, очищення, ремонт або заміна дорожніх знаків, огороджуючих і направляючих обладнань, перил, і інші) застосовують типову схему 1. Схема застосовується, якщо ніхто з робітників не виходить на проїзну частину. При виході на проїзну частину застосовується типова схема 6.

Відстані на схемах подані в метрах.

В дужках вказані показники, які ураховуються при виконанні робіт в населених пунктах.

6.1.2. При складуванні матеріалів на узбіччі діючої дороги рух транспорту організовують по типовій схемі 2. Типову схему 2 застосовують також при нанесенні ручним способом ліній розмітки краю проїзної частини, фарбуванні бордюрів, при ремонті тротуарів мостів зупиночних і посадочних площадок автобусних зупинок, при ремонті смуг розгону і гальмування до місць стоянок транспорту, до об'єктів сервісу. При складуванні матеріалів для боротьби з ожеледицею, рух транспорту організовують по типовій схемі 2а.

6.1.3. При нанесенні ручним способом дорожньої розмітки, що поділяє транспортні потоки протилежних напрямків і позначає межі смуг руху, направляючі острівці, застосовують типову схему 3. Якщо горизонтальну поздовжню розмітку наносять механізмом, застосовують типову схему 3а.

6.1.4. При нанесенні поперечної дорожньої розмітки, позначення зупинок транспортних засобів загального користування, ліній і написів "Стоп", стрілок напрямків руху по смугах, номерів доріг і т. ін. застосовують типову схему 4. Застосовується схема 4 при ямковому ремонті покриття, ремонті швів цементобетонних покриттів, при випробуваннях дорожнього одягу і в інших випадках.

6.1.5. При виконанні робіт по утриманню і ремонту роздільної смуги знаки "Дорожні роботи" встановлюють з обох боків цієї смуги, інші засоби організації дорожнього руху використовувати не треба.

6.1.6. Для проведення робіт на перехрестях, на транспортних розв'язках в одному і різних рівнях слід розробити індивідуальну схему організації дорожнього руху і узгодити її з Державтоінспекцією. При цьому знаки "Дорожні роботи" слід встановлювати на всіх підходах до перехрестя.

6.1.7. При проведенні робіт (ямковий ремонт, нанесення поперечної, поздовжньої розмітки і ін.) на внутрішній (лівій) смузі автомобільних доріг I категорії з роздільною смугою застосовують типову схему 5. При виконанні робіт на крайній (правій) смузі руху замість знаків 4.7 і 1.5.3 застосовують знаки 4.8 і 1.5.2.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  9. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  10. Алгоритм роботи прозорого моста
  11. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку
  12. Аналіз предметної сфери соціальної роботи




Переглядів: 844

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИМОГИ ДО ТИМЧАСОВИХ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ І СВІТЛОФОРНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ | Рекомендації по розробці індивідуальних схем.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.