Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рекомендації по розробці індивідуальних схем.

Ремонт, реконструкція і будівництво доріг і штучних споруд.

6.2.1. При влаштуванні тротуарів в межах земляного полотна, при будівництві смуг розгону і гальмування або додаткових смуг, при виконанні робіт по укріпленню узбіччя організація руху транспорту здійснюється по типовій схемі 6. Проведення зазначених робіт одночасно з протилежних боків дороги не дозволяється.

Якщо обмеження максимальної швидкості, що вводиться на даній ділянці дороги, більше ніж на 20 км/год відрізняється на попередній ділянці, то слід застосовувати ступінчате обмеження швидкості з кроком не більше 20 км/год шляхом послідовного встановлення знаків "Обмеження максимальної швидкості", встановлених один від одного на відстані від 100 до 150 м.

6.2.2. При виконанні будь-яких дорожніх робіт (відновлення поперечного профілю, ліквідація деформацій дорожнього одягу і земляного полотна, зміцнення дорожнього одягу, поверхнева обробка і т. ін.) на одній смузі двосмугових доріг застосовують типові схеми 7-10, трисмугових - типові схеми 11 і 12 і чотирисмугових - типові схеми 13 і 14.

6.2.3. Якщо ремонт дорожнього покриття виконується методом термопрофілювання чи терморегенерації, в схемах 7-14 необхідно добавити транспаранти "Обережно вогонь!", які закріплюють на стояках основних знаків "Дорожні роботи". Напис на транспаранті виконується чорними літерами висотою 200 мм на жовтому фоні.

6.2.4. При проведенні робіт по всій ширині проїзної частини дво-, або трисмугових доріг і більше рухом автотранспорту організовується по спеціально обладнаних об'їздах застосовують типову схему 15 або 16.

6.2.5. При використанні в якості об'їзду мережі існуючих доріг організація руху транспорту на прилеглих до дільниці проведення робіт перехресть або примикань здійснюється по схемі 17. Схему 17 застосовують також при капітальному ремонті мостів, шляхопроводів та інших штучних споруд.

6.2.6. При виконанні робіт на половині проїзної частини багатосмугових доріг з роздільною смугою слід застосовувати типову схему 18, а типову схему 19 - для таких доріг без роздільної смуги.

6.2.7. При проведенні робіт на лівоповоротньому з'їзді транспортної розв'язки в різних рівнях застосовують типову схему 20, а на правоповоротньому з'їзді схему 21.

6.3.1. Перед розробкою індивідуальної схеми повинна бути розглянута можливість часткового використання тієї чи іншої типової схеми.

6.3.2. На індивідуальній схемі в першу чергу слід визначити місця розміщення знаків "Дорожні роботи", які необхідно установлювати за 50 м і 150-300 м від місця проведення робіт, потім, при необхідності, знаків "Обмеження максимальної швидкості" і "Обгін заборонено". При визначенні місць розміщення знаків "Обмеження максимальної швидкості" слід керуватися вимогами, викладеними в другому абзаці п. 6.2.1 Інструкції.

6.3.3. При виконанні робіт на дільниці дороги з обмеженою видимістю поверхні дороги чи зустрічного транспорту перший знак "Дорожні роботи" з табличкою "Відстань до об'єкту" повинен бути розташований перед зоною обмеженої видимості.

6.3.4. Якщо між місцем проведення робіт і першим знаком "Дорожні роботи" є перехрестя, то одразу за ним розміщують ще один знак "Дорожні роботи" з табличкою "Відстань до об'єкту".

6.3.5. При розміщенні на схемі огорож слід виконувати вимоги пп. 5.1-5.3 цієї Інструкції.

6.3.6. Для пропуску транспорту в обох напрямках по одній смузі дороги при наявності електромережі рекомендується застосовувати світлофорне регулювання циклічної дії. При довжині дільниці дороги, де виконуються роботи, менше 150 м слід використовувати принцип надання пріоритету одному з потоків за допомогою знаків "Перевага перед зустрічним рухом" і "Перевага зустрічного руху". За пріоритетний приймають потік транспорту, напрямок руху якого не змінюється.


Читайте також:

  1. Види індивідуальних занять
  2. Визначення індивідуальних речовин.
  3. Витоки української культури (текст у розробці).
  4. Деякі рекомендації щодо правил поведінки в умовах небезпеки землетрусу
  5. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях
  6. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях
  7. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при пожежах
  8. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при пожежах
  9. Джерела індивідуальних відмінностей
  10. Загальна характеристика цифрових логічних інтегральних мікросхем.
  11. Загальні методичні рекомендації до проведення занять фізичними вправами з учнями СМГ
  12. Законодавча основа Європейського Союзу з питань охорони праці. Трудові норми Міжнародної організації праці, конвенції та рекомендації МОП.




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роботи по експлуатаційному утриманню доріг. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.