МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ВИМОГИ ДО ТИМЧАСОВИХ ДОРОЖНІХ ЗНАКІВ І СВІТЛОФОРНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ОБ'ЇЗДУ 3.1. Тимчасовий об'їзд влаштовується з таким розрахунком, щоб в будь-яких погодно-кліматичних умовах забезпечувався безпечний рух транспорту на весь період виконання робіт на даній дільниці дороги. Вимоги до тимчасового об'їзду повинні бути викладені в технічній документації, яка узгоджується з Державтоінспекцією. 3.2. В'їзд і виїзд з дороги на об'їзд повинні бути розташовані не ближче 20 м від місця виконання робіт. До місця виконання робіт входить площа, обмежена зонами дій машин і механізмів, розміщення обладнання і складування матеріалів. 3.3. Ширина проїзної частини об'їзду визначається технічною документацією, яка погоджується з Державтоінспекцією, але вона не повинна бути меншою: для односмугового - 3,5 м і двосмугового - 6,0 м при ширині узбіччя - 1,75 м. 3.4. Допускається організація двостороннього руху по односмуговому об'їзді з використанням світлофорної сигналізації. 3.5. На тимчасовому об'їзді радіуси кривих в плані повинні визначатися в залежності від обмеження швидкості руху транспорту. В місці з'їзду з дороги та виїзду з об'їзду на дорогу радіус кривої в плані повинен бути не менше 30 м. 3.6. Поздовжній ухил на об'їзді встановлюється в залежності від обмеження швидкості транспорту, але не більше 100%, а на дільниці в'їзду і виїзду не більше 40%. Поперечний ухил проїзної частини встановлюється в залежності від дорожньо-кліматичної зони, але не більше 25% і профіль повинен бути двоскатним. 3.7. У випадку використовування для об'їзду мережі існуючих доріг загального користування, на кожному перехресті цих доріг встановлюють тимчасові дорожні знаки "Напрямок об'їзду", а на головній дорозі - "Схема об'їзду". На знаках "Напрямок об'їзду" замість слова "об'їзд" допускається зазначити назву ближнього або кінцевого населеного пункту, рух до якого здійснювався раніше по закритій дільниці дороги. 4.1. Всі дорожні знаки, які використовують для облаштування місць проведення робіт, повинні мати світлоповертаючу поверхню і відповідати вимогам діючих норм і стандартів. Рекомендується застосовувати знаки на один типорозмір більший, ніж передбачено це стандартом для даної дороги, а дорожні знаки 1.10, 1.12, 1.14, 1.15 і 1.37 повинні мати жовтий фон. 4.2. Тимчасові дорожні знаки і таблички до них установлюють на узбіччі і розділювальній смузі дороги, як правило, на переносних опорах (стояках), на висоті від 2 м до 4 м або на проїзній частині на опорах, на бар'єрах поперечного огородження на висоті від 0,6 м до 1,5 м. Розміщувати тимчасові дорожні знаки над проїзною частиною дороги не допускається. На приведених в даній інструкції типових схемах крапкою позначена вертикальна вісь знака. 4.3. Відстань від краю тимчасового дорожнього знака і світлофора до краю проїзної частини або діючої її смуги руху повинна бути не менше 1,0 м. 4.4. Для почергового пропуску транспорту різних напрямків по односмуговій ділянці, де не забезпечена видимість зустрічного автотранспорту, можуть бути використані трьохсекційні світлофори з вертикальним розміщенням сигналів типу 1 у виконанні 1.1.1. Світлофори встановлюють на інвентарних стояках (колонках) на висоті 2,0-3,0 м від нижньої частини корпусу до поверхні проїзної частини і на відстані від проїзної частини 0,5-2,0 м. Розміщення дорожніх світлофорів повинно забезпечувати видимість їх сигналів на відстані не менш як 100 м. Попередньо необхідно встановлювати дорожній знак 1.24 "Світлофорне регулювання". При роботі світлофора повинна виконуватись слідуюча послідовність включення сигналів: червоний - червоний з жовтим - зелений - жовтий - червоний. Цикл роботи світлофора встановлюється відповідним розрахунком за погодженням з Державтоінспекцією. Читайте також:
|
||||||||
|