МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Освітлення автомобільних доріг.3.6.1. Освітлення автомобільних доріг сприяє підвищенню безпеки руху, воно має забезпечувати максмальну комфортність водіям транспортних засобів під час руху в темний час та в умовах недостатньої видимості; на ділянках доріг із складними умовами та режимами руху. Рисунок 3.8. Розміщення напрямних стовпчиків на ділянках кривих а - встановлення стовпчиків на ділянках вертикальних кривих б - встановлення стовпчиків на ділянках горизонтальних кривих (Графічне зображення не надається) 3.6.2. Стаціонарне електричне освітлення необхідно передбачити на дорогах I та II категорії в межах населених пунктів, на транспортних розв'язках в різних рівнях і з'їздах з них, на кільцевих розв'язках в одному рівні, в транспортних тунелях, на залізничних переїздах, на перехрестях доріг I та II категорірії між собою, в межах віднесених лівих поворотів, на автобусних зупинках в населених пунктах. 3.6.3. Як виняток, на дорогах I та II категорії в межах населених пунктів за умови встановлення вздовж країв проїзної частини та по її осі пішохідних огороджень, наявності з двох сторін тротуарів чи пішохідних доріжок, які обладнанні штучним освітленням, освітлення дороги влаштовується тільки в місцях обладнаних, пішохідних переходів та перехресть. 3.6.4. Середня освітленість покриття автомобільних доріг повинна бути не менше 20 лк, тротуарів - 4 лк, пішохідних переходів та перехресть - 20 лк. 3.6.5. Опори освітлення, як правило, слід розташовувати за краєм земляного полотна. У виключних випадках, за погодженням з УДАІ МВС України допускається розміщення опор освітлення на узбіччях доріг. У цьому разі необхідно їх огороджувати таким чином, щоб відстань від краю проїзної частини до огородження складала не менше 1 м. Допускається розташовувати опори освітлення на розділювальній смузі при її ширині не менш 5 м, у цьому разі їх необхідно захищати від наїзду автомобілів огородженнями, які установлюють на розділювальній смузі на відстані не менше 1 м від кромки проїзної частини. З.6.6.До обов'язків дорожньої служби належить: - виявлення небезпечних ділянок доріг, на яких необхідно влаштовувати стаціонарне освітлення; - надання організаціям, що проектують освітлювальне обладнання, необхідних даних для виконання проектних робіт; узгодження проекту прокладання електромереж і установлення освітлювальних опор; - забезпечення на освітлених ділянках доріг високих світлотехнічних характеристик дорожніх покриттів; - розширення, при необхідності, земляного полотна або улаштування присипних берм для установлення опор, а також їх захист від можливого наїзду автомобілів огородженнями; - створення необхідних умов для організацій, що обслуговують освітлювальне обладнання.
Читайте також:
|
||||||||
|