МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальні положення.ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ І УТРИМАННЯ ДОРІГ У ВЕСНЯНИЙ, ЛІТНІЙ, ОСІННІЙ ПЕРІОДИ 4.1.1. Роботи з поточного ремонту та інші дорожні роботи мають за мету систематичне підтримування у працездатному і безпечному для руху стані всіх конструктивних елементів доріг, попередження та виправлення результатів впливу на дорогу та дорожні споруди різних природних факторів і навантажень. 4.1.2. Склад та характер робіт з утримання і поточного ремонту доріг залежить від пори року, місцевих погодно-кліматичних умов, типу дорожнього покриття, характеру руху і ряду інших факторів. У кожну пору року роботи з поточного ремонту доріг та інші дорожні роботи мають свої особливості, зумовлені, головним чином, характером комплексного впливу погодних факторів і автотранспорту на дорогу у цей період. 4.1.3. Покриття проїзної частини не повинно мати просідань, вибоїв, напливів або деформацій, що утруднюють рух транспортних засобів, з дозволеною Правилами дорожнього руху України швидкістю. Стан покриття проїзної частини та інших елементів дороги повинні перевірятися постійно. Негайно після виявлення вищезазначених пошкоджень повинні бути установлені відповідні попереджувальні дорожні знаки, а також введено обмеження швидкості руху на період ліквідації пошкодження проїзної частини відповідно до термінів, зазначених у таблиці 4.1. Граничне допустимі пошкодження площі покриття, а також терміни їх ліквідації для автомобільних доріг, наведені в таблиці 4.1. Таблиця 4.1. ------------------------------------------------------------ | Категорія | Пошкодження (ямковість) | Термін ліквідації | | доріг | на 100000 кв. м покриття,| пошкоджень, діб | | | кв. м не більше | не більше | |-----------+--------------------------+-------------------| | I | 0,3 (1,5) | 1 (5) | |-----------+--------------------------+-------------------| | II | 0,5 (3,0) | 1 (5) | |-----------+--------------------------+-------------------| | III | 1,0 (5,0) | 3 (7) | |-----------+--------------------------+-------------------| | IV - V | 3,0 (7,0) | 5 (10) | ------------------------------------------------------------ _________________________ Примітка 1. У дужках наведені значення руйнувань для весняного та осіннього періодів. Примітка 2. Терміни ліквідації пошкоджень зазначені для будівельного сезону, що визначається погодно-кліматичними умовами, наведеними в СНиП 3.06.03-85 по конкретних видах робіт. Примітка 3. Вимоги до експлуатаційного стану проїзної частини поширюються на з'їзди з них у межах радіусу заокруглення. 4.1.4. Граничні розміри окремих просідань, вибоїн не повинні перевищувати по глибині 4 см для доріг I-III категорії і 6 см - для інших категорій. Граничні напливи не повинні перевищувати висоту 2 см для доріг I-III; 4 см - для інших категорій. 4.1.5. Відновлення дорожнього одягу у разі розриття проїзної частини доріг необхідно здійснювати негайно після засипки і ущільнення грунту в розритті. 4.1.6. Своєчасне і якісне виконання робіт з утримання і поточного ремонту доріг забезпечує нормальні умови руху автотранспорту, уповільнює процес зниження їх транспортно-експлуатаційних показників. Читайте також:
|
||||||||
|