Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Середній ремонт.

Капітальний ремонт.

Класифікація робіт з ремонту та утримання автомобільних доріг.

КЛАСИФІКАЦІЯ РОБІТ З РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ

1.1.1. Роботи з ремонту та утримання автомобільних доріг і дорожніх споруд розподіляються на капітальний, середній ремонти, а також поточний ремонт, утримання.

1.2.1. Завданням капітального ремонту є відновлення, а також підвищення транспортно-експлуатаційних якостей доріг і споруд, приведення їх геометричних параметрів, міцнісних та інших технічних характеристик згідно з вимогами діючих правил, норм і стандартів відповідно до категорії дороги, а також з урахуванням дорожніх умов і інтенсивності руху.

Капітальний ремонт проводиться комплексно по всіх елементах і спорудах дороги на ділянці, що ремонтується, і виконується у відповідності з проектно-кошторисною документацією, розробленою у встановленому порядку.

1.2.2. По земляному полотну та водовідводу:

- виправлення земляного полотна відповідно до категорії і значимості дороги, що ремонтується;

- ліквідування ділянок, що виникли внаслідок руйнувань, та інші роботи, що забезпечать стійкість земляного полотна;

- відбудова, перебудова діючих, улаштування нових споруд із водовідводу, осушування, берегозахисту та протиерозійних споруд, "зливної" каналізації;

- улаштування земляного полотна та водовідводу на майданчиках для зупинки та стоянки автотранспорту, тротуарах, пішохідних, велосипедних доріжках, на в'їздах, під'їздах, розв'язках, при перехрещеннях автомобільних доріг;

- рекультивація грунту дорожніх резервів після закінчення виконання робіт.

1.2.3. По дорожньому одягу:

- підсилення і розширення дорожнього одягу у межах норм відповідно до категорії, що встановлена для дороги, яка ремонтується;

- відновлення зношених верхніх шарів покриттів чи улаштування нового покриття поверх старого дорожнього одягу;

- заміна всіх шарів покриття (із збереженням чи підсиленням основи);

- повна заміна всього дорожнього одягу.

1.2.4. По штучних спорудах:

- повна чи часткова перебудова або будівництво нових водоперепускних труб, а також мостів і шляхопроводів довжиною до 60 м;

- підсилення та розширення мостів і шляхопроводів;

- заміна, відбудова прогонів, опор;

- відновлення та улаштування підпірних стін, галерей, захисних укріплень і регуляційних споруд;

- відновлення, влаштування тунелів.

1.2.5. По дорожніх пристроях, обстановці, упорядкуванню та безпеці руху:

- архітектурне оформлення і благоустрій доріг чи окремих ділянок;

- влаштування постів ДАІ;

- влаштування та обладнання пунктів механізованого обліку руху, водомірних постів та інших пристроїв, що необхідні для вивчення стану доріг чи їх окремих елементів.

1.3.1. Завданням середнього ремонту є відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості удосконалених капітальних та полегшених покриттів і доведення коефіцієнта зчеплення до встановлених нормативів для забезпечення безпечних умов руху автотранспорту).

Середній ремонт виконується на підставі проекту або кошторису робіт, що складений на підставі дефектного акта.

1.3.2. По земляному полотну та водовідводу:

- виправлення пошкоджень водовідвідних споруд, захисних укріплень, регуляційних споруд, прочистка водовідвідних канав;

- виправлення руйнувань земполотна;

- підсипка, зрізування і планування узбіч;

- усунення окремих пошкоджень на невеликих по протяжності спучених та перезволожених ділянках;

- засівання травою укосів грунтового насипу та резерву з проведенням необхідних агротехнічних заходів (по створенню стійкого дернового покриття).

1.3.3. По дорожньому одягу:

- улаштування шорстких поверхневих обробок та інших шарів зносу на всіх типах покриттів;

- відбудова, перебрукування окремих ділянок бруківок;

- заміна та вирівнювання окремих плит цементобетонних покриттів;

- влаштування віражів на кривих, що небезпечні для руху автотранспорту.

1.3.4. По штучних спорудах:

- повна чи часткова перебудова або будівництво нових мостів та шляхопроводів довжиною до 42 м;

- повна чи часткова перебудова водовідвідних труб;

- обробка антисептиками, фарбування, нанесення шару захисного покриття прогонових споруд, опор;

- усунення дефектів, ремонт та відбудова тіла опор, укісних стінок, шафових стінок;

- відбудова, ремонт, здовження, заміна деяких кілець та оголовків труб, ремонт ізоляції труб та стиків;

- повна чи часткова заміна дорожнього покриття та тротуарів, відбудова і заміна перехідних плит, тротуарних блоків, огорож, поручнів, бордюрів, деформаційних швів та їх елементів;

- ремонт гідроізоляції проїзної частини.

1.3.5. По дорожніх пристроях, обстановці, упорядкуванню та безпеці руху:

- архітектурне та художнє оформлення елементів облаштування доріг, розв'язок, майданчиків відпочинку, автобусних зупинок, оглядових майданчиків, зупинок, історичних місць та інших об'єктів;

- улаштування чи перебудова тротуарів довжиною не більше 500 м, на ділянках у населених пунктів;

- улаштування огорож на окремих ділянках, відновлення та встановлення нових дорожніх знаків;

- ремонт в'їздів, переїздів і літніх доріг;

- рубки догляду, відновлення декоративних і снігозахисних якостей лісових смуг, виготовлення переносних засобів для снігозахисту (снігоутримуючі щити, огорожі, сітки), ремонт і будівництво притрасових баз для матеріалів проти ожеледиці.


Читайте також:

  1. А середній коефіцієнт росту в такому випадку визначається як
  2. Вищий середній нижчий
  3. Вищий, середній, нижчий
  4. Капітальний ремонт.
  5. Капітальний ремонт.
  6. Майстер — керівник електромонтажного виробництва, безпосередній організатор праці робочих на дорученій йому дільниці робіт.
  7. Мал.1 Середній зоровий викликаний потенціал людини (по Б. Ф. Ломову й А. М. Вербаницкому, 1977).
  8. Міжгалузева конкуренція та середній прибуток
  9. Нормований середній бал.
  10. Середній етап
  11. Середній і капітальний ремонти силових трансформаторів
  12. Середній коефіцієнт приросту




Переглядів: 827

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України П-Г.1-218-113-97 | Поточний ремонт та утримання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.