МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розмова з клієнтомВступ до розмови повинен містити не більше 75 слів (інакше на іншому кінці дроту встигнуть повісити трубку або знайти заперечення). Для цього у вашому розпорядженні не більше 45 секунд - за цей час ви повинні встигнути представити компанію і викласти причини, по яких клієнт може зацікавитися вашою пропозицією. Можна виділити 5 етапів, які потрібно пройти в кожній телефонній розмові з клієнтом: 1. Потрібно привернути увагу співбесідника. Це можна зробити вітанням. Як тільки ви скажете: «Добрий день, пан Дадуда!», ви оволодієте його увагою. 2. Потім слід представитися. Думаю, цьому нікого вчити не варто. 3. Після цього потрібно назвати ім'я своєї компанії. 4. І нарешті, слід сказати щось, що викличе у клієнта інтерес саме до вашої фірми. У результаті у вас повинно вийти щось подібне до: «Здрастуйте, пан Дадуда! Вас непокоїть пан Сидоренко з компанії «Сервіс і До». Ми пропонуємо офісні холодильники, що говорять, які самі повідомляють, які продукти починають псуватися і вимагають швидкого використання, кому із співробітників вони належать і як цей співробітник реагує на зникнення своєї власності з холодильника. Холодильник, що говорить, допоможе вашій компанії заощадити до 20% засобів співробітників на харчування і, отже, фонд оплати праці. Крім того, ця покупка виключає офісні дуелі на пляшках з-під кефіру». 5. Найскладніше: потрібно поставити питання, на яке ваш співбесідник неодмінно відповість «так». Наприклад: «Чи зацікавлена ваша компанія в підтримці працездатності співробітників?» Хто ж скаже, що його компанія в цьому не зацікавлена? Але якщо пан Дадуда все ж скаже «ні», вибачтеся, подякуйте його за час, який він вам приділив, і покладіть трубку. Після такої відповіді марно переконувати його вислухати вас. Вірогідність того, що він погодиться на ваші пропозиції, - один шанс з тисячі. Це не коштує вашого часу. Набагато корисно витратити його на те, аби набрати наступний номер. Тут вам відповіли «так» - перша перемога. Але це ще не все: найчастіше після позитивної відповіді слідують заперечення, і нижче ми поговоримо про те, як з ними впоратися.
|
||||||||
|