Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розмова з клієнтом

Вступ до розмови повинен містити не більше 75 слів (інакше на іншому кінці дроту встигнуть повісити трубку або знайти заперечення). Для цього у вашому розпорядженні не більше 45 секунд - за цей час ви повинні встигнути представити компанію і викласти причини, по яких клієнт може зацікавитися вашою пропозицією.
Те, що ви встигнете сказати за цих 45 секунд, дуже важливо. Але не менше важливо і те, як ви це скажете. Поклопочіться про вірну інтонацію. Ви повинні випромінювати позитивне відношення до того, що робите, - посміхайтеся! Пам'ятайте, що посмішку можна «побачити» по телефону. Якщо ви будете просто щось зачитувати, ваш співбесідник теж це легко зрозуміє. Не вірите? Перевірте на своїх знайомих. Отже, перше - посмішка. Друге - те, що, власне, ви повинні сказати.

Можна виділити 5 етапів, які потрібно пройти в кожній телефонній розмові з клієнтом:

1. Потрібно привернути увагу співбесідника. Це можна зробити вітанням. Як тільки ви скажете: «Добрий день, пан Дадуда!», ви оволодієте його увагою.

2. Потім слід представитися. Думаю, цьому нікого вчити не варто.

3. Після цього потрібно назвати ім'я своєї компанії.

4. І нарешті, слід сказати щось, що викличе у клієнта інтерес саме до вашої фірми.

У результаті у вас повинно вийти щось подібне до: «Здрастуйте, пан Дадуда! Вас непокоїть пан Сидоренко з компанії «Сервіс і До». Ми пропонуємо офісні холодильники, що говорять, які самі повідомляють, які продукти починають псуватися і вимагають швидкого використання, кому із співробітників вони належать і як цей співробітник реагує на зникнення своєї власності з холодильника. Холодильник, що говорить, допоможе вашій компанії заощадити до 20% засобів співробітників на харчування і, отже, фонд оплати праці. Крім того, ця покупка виключає офісні дуелі на пляшках з-під кефіру».

5. Найскладніше: потрібно поставити питання, на яке ваш співбесідник неодмінно відповість «так». Наприклад: «Чи зацікавлена ваша компанія в підтримці працездатності співробітників?» Хто ж скаже, що його компанія в цьому не зацікавлена?

Але якщо пан Дадуда все ж скаже «ні», вибачтеся, подякуйте його за час, який він вам приділив, і покладіть трубку. Після такої відповіді марно переконувати його вислухати вас. Вірогідність того, що він погодиться на ваші пропозиції, - один шанс з тисячі. Це не коштує вашого часу. Набагато корисно витратити його на те, аби набрати наступний номер. Тут вам відповіли «так» - перша перемога. Але це ще не все: найчастіше після позитивної відповіді слідують заперечення, і нижче ми поговоримо про те, як з ними впоратися.
А зараз декілька слів про те, як здолати одну істотну перешкоду, ім'я якому - секретар. Нагадую, ваше завдання - пробитися до людини, яка приймає рішення.
Отже, трубку піднімає секретар. Представтеся, викладіть вашу пропозицію і запитайте, з ким вам потрібно поговорити. Якщо не вдасться взнати ім'я, спробуйте схитрувати. Прикиньтеся клієнтом, передзвоніть ще раз і попросіть з'єднати вас з паном Івановим з відділу збуту. Якщо вам повезе, і ви вгадаєте, то вас відразу з'єднають, якщо ні, то зробіть вигляд, що переплутали прізвище. Запитайте, як же звуть начальника відділу збуту, а потім попросіть все-таки з'єднати з ним. Ваша головна мета - поговорити з кимось, хто може прийняти рішення, минувши секретаря, - досягнута. Тепер можна приступати до розмови, результатом якої повинні стати призначення зустрічі з клієнтом або укладення договору.




Переглядів: 516

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості ділового спілкування по телефону | Десять заповідей телефонного агента

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.