МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Послідовна робота на конвеєрі, пов'язана зі складанням, певною технологічною операцією послідовного монтажу колективного виробу.До спільно-послідовної форми можна віднести образотворчу діяльність учнів, організовану за принципом естафети. Підсумком спільної діяльності, організованої за цим принципом, може виявитися декоративне панно, яке по композиції нічим не відрізняється від колективної роботи, виконаної в ході спільно-індивідуальної діяльності. Але принципово відрізняється сам процес створення колективної роботи. Під час «образотворчої естафети» учні по черзі підходять до загального аркушу й виконують елементи спільної композиції, доповнюючи зображення, що вже виконане попередніми учнями. Як естафетна паличка на уроці образотворчого мистецтва може бути палітра з фарбами й пензель, а якщо робота виконується в техніці аплікації, то роль естафетної палички може зіграти тюбик із клеєм. Спільно-взаємодіюча форма є найбільш складною в організації колективної діяльності учнів на уроці образотворчого мистецтва. Складність полягає в тому, що ця форма організації припускає або одночасну спільну роботу всіх учасників колективної творчості (робота на одному аркуші, площині), або постійне узгодження дії всіх учасників колективної діяльності. Цю форму часто називають формою співробітництва або співтворчості. Співробітництво як форма організації колективної діяльності на уроці вимагає від учителя образотворчого мистецтва певних організаторських здібностей, а від учнів - уміння спілкуватися в процесі сприйняття й у практичній діяльності. Процес широкого співробітництва учнів на уроці образотворчого мистецтва організований дуже складно, тому дана форма найбільш прийнятна для уроків образотворчого мистецтва в старших класах, на позакласних заняттях образотворчим або прикладним-декоративно-прикладним мистецтвом, де можлива колективна робота в невеликих групах учнів. Одним з найбільш популярних напрямків у пошуку методики організації процесу співробітництва є розподіл класу на групи, малі й більші, які ведуть роботу над частиною колективної композиції. Кожен учасник спільної діяльності має уявлення про загальну композицію, колорит і розмір складових її частин, тому що вона є результатом колективного творчого мислення й планування. Художня співтворчість учнів класу починається з розробки ідеї, ескізу загальної композиції й закінчується її складанням із частин, фрагментів і узагальненням. Основними етапами спільно-взаємодіючої діяльності за принципом мозаїки є наступні: - спільне складання ескізу колективної композиції, розробка її колористичного рішення, вибір матеріалу й технології виконання колективної роботи; - виконання картону ескізу, розчленовування його на складові частини й організація груп учнів для створення фрагментів композиції; - виконання частин композиції в матеріалі індивідуально або в малих групах; - монтаж колективної композиції, її аналіз, узагальнення й естетична оцінка.
|
||||||||
|