Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи креативного менеджменту

 

Досягнення високого рівня результативності системи креативного менеджменту можливе за умови дотримання під час її побудови таких принципів:

• системності (з позиції системного підходу управління підприємством є пев­ною складною системою, складовими елементами якої є локальні підсистеми управління конкретними видами діяльності. З огляду на це, побудова систе­ми креативного менеджменту має формуватись на засадах узгодження її ці­лей і методів їх досягнення із цілями і методами досягнення інших локаль­них підсистем управління, а також системи управління підприємством зага­лом);

• каузальності (система креативного менеджменту, з одного боку, є елементом внутрішнього середовища організації, а з іншого боку, вона тісно пов'язана із зовнішнім середовищем, зокрема зміною попиту на машинобудівну продук­цію, кон'юнктурою ринку, зміною законодавства тощо. З огляду на це, про­цеси і явища, які відбуваються в системі креативного менеджменту доцільно оцінювати з позиції їх зв'язку із дією факторів внутрішнього і зовнішнього середовища організації. Враховуючи ці взаємозв'язки можливо істотно зни­зити зусилля керівників підприємства із формування і реалізації раціональ­них креативних управлінських рішень);

• ієрархічності (креативний менеджмент є однією з конкретних функцій систе­ми управління підприємством. Метою реалізації конкретних функцій управ­ління є оптимізація результатів управління конкретними видами діяльності підприємства. Її виконання є умовою досягнення стратегічної цілі організа­ції. З огляду на це, цілі машинобудівного підприємства мають формуватись як чітко ієрархієзована система);

• результативності (формування системи креативного менеджменту має бути спрямоване на досягнення конкретних результатів. Якщо з певних причин ці результати не отримані або отримуються із запізненням, то система потребує регулювання. Обсяг витрат на її формування має бути меншим за прибуток від реалізації креативних рішень);

• кумулятивності креативної інформації (загальновідомо, що серед загальної сукупності креативних ідей раціональними виявляється незначна частка. Ра­ціональні рішення на певному етапі їх доведення до рівня готового продукту або технології часто не витримують результатів діагностики, тому кількість насправді ефективних рішень є незначною. Ключовим завданням аналітиків підприємства є врахувати безліч чинників, які визначають перспективність рішень. Ця аналітична робота є надзвичайно інтелектуаломісткою, вона ви­магає опрацювання великого масиву даних із внутрішнього і зовнішнього се­редовища підприємства. Для того, щоб оброблена інформація не втрачала своєї актуальності і полегшувала роботу аналітиків у майбутньому, доцільно формувати автоматизовані бази даних про можливі варіанти рішень конкрет­них проблем, чинники, які дослідники враховували під час аналізування цих варіантів, а також умови і результати їх застосування на практиці);

• відповідальності за ухвалені креативні рішення (залежно від соціально-пси­хологічного клімату в організації, а також від обраного стилю керівництва організацією, складу працівників надкреативні ідеї можуть розроблятись ін­дивідуально або колективно. Залежно від цього, в організації доцільно про­пагувати індивідуальну або колективну відповідальність за ухвалені креатив­ні рішення. Усвідомлення відповідальності працівниками, а також їхня поін­формованість про можливі наслідки неповного або несвоєчасного досягнен­ня очікуваних результатів виконання рішення є важливим стимулом ретель­ності виконання покладених на них функцій і обов'язків);

• цілеспрямованості (систему креативного менеджменту доцільно формувати на засадах досягнення конкретних економічних, технологічних, соціальних або інших ефектів чи їх сукупності. Із врахуванням цього доцільно ухвалюва­ти рішення щодо формування організаційної структури системи креативного менеджменту, застосування методів досягнення встановлених цілей тощо);

• ліберальності (діяльність із висунення і розвитку креативних ідей є прита­манною для творчих особистостей. Загально відомо, що умовою забезпечен­ня їх продуктивності є можливість особистого прийняття рішень, відсутність адміністративного тиску, робота в умовах ненормованого робочого для то­що. З огляду на це, управління творчими колективами вимагає застосування ліберальних методів впливу на них);

• інформаційної безпеки (керівники підприємства зобов'язані структурувати інформацію залежно від її значущості на загальну інформацію, інформацію з обмеженим доступом і конфіденційну інформацію. Креативні ідеї залежно від рівня їх розроблення, належать до другої і третьої груп. Призначення принципу інформаційної безпеки полягає у тому, щоб креативна інформація не витікала до конкурентів і не спричинила втрати ресурсів, затрачених на її розроблення).

 





Переглядів: 800

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Показники креативного менеджменту | Лекція 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.