Показники креативного менеджменту
• показники продуктивності праці працівників, які займаються висуненням і розвитком креативних ідей;
• показники, які характеризують результати реалізації креативних ідей;
• показники, які характеризують рівень впровадження креативних ідей;
Інформація та комунікації [13]:
• за джерелами отримання (внутрішня, зовнішня);
• за повнотою охоплення (повна, часткова, надлишкова);
• за періодом дії (постійна, тимчасова);
• за часом надходження і використання (ретроспективна, поточна, перспективна);
• за об'єктивністю (об'єктивна, необ'єктивна);
• за актуальністю (актуальна, неактуальна);
• за станом оброблення (необроблена, на стадії обробки, оброблена);
• за формою фіксування (документальна, недокументальна);
• за формою подання (усна, письмова);
• за способом передачі або отримання (з використанням технічних засобів, без використання технічних засобів);
• за рівнем доступу до інформації (конфіденційна, з обмеженим доступом, загальнодоступна);
• за видами діяльності на підприємстві (фінансова, маркетингова, виробнича, кадрова, інвестиційна, інноваційна тощо).
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|