Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Показники креативного менеджменту

• показники продуктивності праці працівників, які займаються висуненням і розвитком креативних ідей;

• показники, які характеризують результати реалізації креативних ідей;

• показники, які характеризують рівень впровадження креативних ідей;

Інформація та комунікації [13]:

• за джерелами отримання (внутрішня, зовнішня);

• за повнотою охоплення (повна, часткова, надлишкова);

• за періодом дії (постійна, тимчасова);

• за часом надходження і використання (ретроспективна, поточна, перспективна);

• за об'єктивністю (об'єктивна, необ'єктивна);

• за актуальністю (актуальна, неактуальна);

• за станом оброблення (необроблена, на стадії обробки, оброблена);

• за формою фіксування (документальна, недокументальна);

• за формою подання (усна, письмова);

• за способом передачі або отримання (з використанням технічних засобів, без використання технічних засобів);

• за рівнем доступу до інформації (конфіденційна, з обмеженим доступом, за­гальнодоступна);

• за видами діяльності на підприємстві (фінансова, маркетингова, виробнича, кадрова, інвестиційна, інноваційна тощо).

 

 




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції та методи акумулювання ідей і прийняття рішень | Принципи креативного менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.036 сек.