Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Креативність в бізнесі

Креативність, як правило, асоціюється зі світом мистецтв і здатністю генерувати оригінальні ідеї. Пригадаємо Пабло Пікассо, що створив нові традиції в живописі, або Уїльяма Фолкнера, що переосмислив принципи побудови літературного твору. Але коли мова йде про бізнес, однієї оригінальності недостатньо. Творча ідея в бізнесі має на увазі також і її доцільність, тобто корисність і здійснимість. Її реалізація повинна тим або іншим чином вплинути на бізнес: скажімо, удосконалити пропонований організацією продукт або дозволити по-новому організувати той або інший процес.

Сприйняття креативності в контексті оригінальності нерідко веде до розгубленості та нерозуміння ролі та місця творчої ініціативи в комерційній організації. Як показує досвід тренінгів з креативності, на питання, чи є в їх компаніях підрозділи, де прояви креативности для них небажані, приблизно у 80% випадків менеджери відповідають: “Бухгалтерія” Схоже, творчі ідеї в їх уявленні зводяться до маркетингу та НДДКР (науково-дослідні і дослідницько-конструкторські розробки). Насправді творчий підхід до справи завжди йде на користь організації, незалежно від того, в якій сфері він виявляється. Наприклад,бухгалтерськийвинахід − ведення фінансової звітності на основі видів діяльності − дав величезний позитивний вплив на весь діловий світ.

Насторожене відношення до творчої ініціативи в бухгалтерських підрозділах − а точніше кажучи, в будь-яких організаційних одиницях, діяльність яких пов’язана з певними систематичними процесами або правовими нормами − у багатьох керівників поєднується з обмеженістю їх уявлення про креативності. У їх розумінні уява асоціюється виключно із способом мислення і виявляється, наприклад, в тому, наскільки винахідливо людина підходить до вирішення проблеми. Вміння нестандартно мислити дійсно є компонентом креативності, проте воно неможливе і без двох інших складових: компетентності тамотивації.




Переглядів: 832

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Креативність як невід’ємний компонент інтелектуального розвитку особистості | Три компоненти креативності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.